STARE/NOWE część 2

Okazuje się, że poprzedni post z coverami (część 1) zaledwie musnął temat. Takich perełek jest znacznie, znacznie więcej niż się spodziewałam! ;)
Dlatego dzisiaj przygotowałam dla Was kolejną piątkę.

1.
Stara wersja - Aashiqui z 1990

Nowa wersja - Singiel YoYo Honey Singh'a z 2015
2.
Stara wersja - Janbazz z 1986

Nowa wersja - Boss z 2013
3.
Stara wersja - Dayavan z 1988

Nowa wersja - Hate Story 2 z 2014
4.
Stara wersja - Hare Rama Hare Krishna z 1971

Nowa wersja - Dum Maaro Dum z 2011
5.
Stara wersja - Chaal Baaz  z 1989

Nowa wersja - I, Me Aur Main z 2013

I jak? Zaskoczeni? ;>

Komentarze

  1. Właśnie ostatnio myślałam o Twoim poprzednim zestawieniu starych i nowych piosenek i też doszłam do wniosku, że jest ich całe mnóstwo - chociażby w remakach, które tak lubią hindusi :)
    Tymi tytułami mnie zaskoczyłaś, nie miałam pojęcia o żadnym z nich ;) I tak jak poprzednio, w wielu przypadkach bardziej podobają mi się pierwotne wersje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Materiału źródłowego jest sporo więc takie zestawienia pewnie będę robić co jakiś czas ;) Ciesze się że udało mi się zaskoczyć tymi piosenkami :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wasza recenzja #1 - Dangal (2016)

Premiery SIERPIEŃ

"Garam Masala" - Wizualne koszmary