STARE/NOWE część 3

Jeśli myślicie, że poprzednie 2 posty wyczerpały temat, to nie możecie być w większym błędzie!
Na początek mała ściąga dla tych których jakimś cudem ominęły poprzednie wpisy : część 1 i część 2
A dzisiaj mam dla Was kolejną porcję starych hitów w nowych wersjach. Kolejna szczęśliwa 5! Jestem ciekawa czy i tym razem udało mi się Was zaskoczyć? Piszcie w komentarzach!

1.
Stara wersja - Mr. India z 1987

Nowa wersja - Shaitan z 2011
2. 
Stara wersja - piosenka w wykonaniu pani Rehany Mirzy

Nowa wersja - Khoobsurat z 2014
3.
Stara wersja - Don z 1978

Nowa wersja - Don z 2006
.
4.
Stara wersja - Hum Kisise Kum Naheen z 1977

Nowa wersja - Bachna Ae Haseeno z 2008
5.
Stara wersja - Laawaris z 1981

Nowa wersja - Housefull z 2010

BONUS
Podejrzewam, że dobrze znacie obie wersje tej piosenki ale warto o niej wspomnieć, ponieważ to doskonały dowód na to, jaki Bollywood ma wpływ na muzykę, również zagraniczną ;)

Stara wersja - Slumdog Milionaire z 2008

Nowa wersja - Pussycat dolls z 2009

Komentarze

  1. Hawa Hawai jest dla mnie nowością, dotąd nie słyszałam żadnej wersji, ale ta nowsza bardziej mi się podoba :)
    Piosenkę z Khoobsurat bardzo lubię, ale oryginał jest lepszy. "Yeh Mera Dil" uwielbiam w obu wersjach <3 Starsza wersja "Bachna Ae Haseeno" ma swój niepowtarzalny urok, ale ta nowa też jest całkiem fajna - no i Ranbir *-* "Aapka Kya Hoga" uwielbiam również w obydwu wersjach. Starsza ma swój urok, ale rytm nowej też jest świetny.
    Super, że wspomniałaś o Jai Ho - oczywiście bardziej podoba mi się oryginał, ale zagraniczna wersja też jest całkiem fajna. Mimo wszystko wersja A.R. Rahmana to prawdziwa perełka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Jai Ho zaczęłam szukać perełek w trochę innym kierunku ;) W kolejnych postach będzie można zobaczyć w jakim ;)

      Usuń
  2. "Yeh Mera Dil" to świetna piosenka. Bardzo ją lubię w obu wersjach. "Bachna Ae Haseeno" to jedna z moich ulubionych piosenek. Ranbir jest niesamowity! Obie wersje są super! "Aapka Kya Hoga" lubię w nowej wersji. ,,Jai Ho" to również jedna z moich ulubionych piosenek w obu wersjach! Super notka! Zapraszam do mnie. :) <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wasza recenzja #1 - Dangal (2016)

Premiery SIERPIEŃ

"Garam Masala" - Wizualne koszmary