"Szybki strzał" - POCIĄG

Maj mija mi pod znakiem podróży. Dopiero co byłam na tygodniowej wizycie w domu rodzinnym, a już rozpakowuje walizkę po kolejnym wyjeździe - 3 dni na łonie natury. Coś pięknego! 
Najszybciej i najwygodniej podróżuje mi się pociągami i właśnie ten środek transportu i godziny w nim spędzone natchnęły mnie do zrobienia małego zestawienia. 
Przygotowałam dla Was aż 18 piosenek z pociągiem w tle! Chwilami nawet bardzo w tle ;P

Zresztą zobaczcie sami!

Bunty aur Babli (2005)
Kabhi Haan Kabhi Naa (1994)
Mashaal (1984)
Rangoon (2017)
Aradhana (1969)
Tenu Weds Manu (2011)
Chennai Express (2013)
Zamane Ko Dikhana Hai (1981)
Jhoom Barabar Jhoom (2007)
Parineeta (2005)
Veer-Zaara (2004)
Ki & Ka (2016)
Mere Brother Ki Dulhan (2011)
Slumdog Millionaire (2008)
Gunday (2014)
Rafoo Chakkar (1975)
Meri Pyaari Bindu (2017)
Dil Se (1998)

Która z moich propozycji podoba Wam się najbardziej?
A może znacie jeszcze jakieś inne teledyski bollywoodzkie z pociągiem w tle?
Piszcie w komentarzach! :D

BONUS
Piosenka bez której nie wyobrażam sobie podróży pociągiem. Tak jak już pisałam na facebooku, jak tylko widzę pole kwitnące na żółto od razu zaczyna mi grać w głowie ten utwór, a mój snapchat może tylko potwierdzić, że w naszym kraju takich pól jest teraz sporo ;)
Dilwale Dulhania Le Jayenge (1995)

Komentarze

  1. A tak się ostatnio zastanawiałam, do czego robisz research. :D Już teraz wiem!
    Uwielbiam pociągowe piosenki! A jak widać, w kinie indyjskim jest ich mega dużo! Niektórych z Twoich propozycji nie znałam, ale z chęcią się zapoznałam. :) Niektóre lepsze, niektóre słabsze. :) Jednakże, jeśli chodzi o pociąg i piosenkę, to jednak najbardziej kojarzy mi się Chaiyya Chaiyya. :)
    A co do żółtych pól i skojarzeniem z DDLJ, to mam podobnie! Jechałam ostatnio pociągiem do Gdańska i na trasie było mnóstwo pól z rzepakiem i moje myśli wędrowały w stronę SRK i Kajol. <3
    I generalnie, jeszcze bardziej zachciałam powtórek filmowych. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Researchy robiłam teraz kilka, 2 jeszcze trwają, ale muszę z nimi trochę przystopować bo każdy kolejny przypomina mi o jakimś filmie do powtórki ;P A trochę się tego już uzbierało, o nowościach nie wspominając ;)
      Cieszę się, że udało mi się znaleźć coś co było dla Ciebie nowością :D Starałam się urozmaicić listę jak tylko się da!

      Usuń
  2. Moje pierwsze skojarzenie z piosenkami w pociągu, to "Chaiyya Chaiyya" ❤❤ Pod całą Twoją listą się podpisuję - świetne piosenki idealne na podróż! "Jai Ho" jest wspaniałym utworem nie dającym o sobie zapomnieć :) "Ye Jawaani Teri" już mniej słucham, aczkolwiek klip genialny! Wyróżnię także "Lungi Dance", "Foolishq" oraz "Bol Na Halke Halke" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się , że lista się podoba :) Jeśli chodzi o "Chaiyya Chaiyya" to chyba wszystkim fanom to się automatycznie z pociągiem kojarzy, dlatego też umieściłam ją na końcu jako sprawdzony deser ;D

      Usuń
  3. Ile tu moich faworytów: Dhadak Dhadak, Bol Na Halke Halke, Do Pal, Foolishq, Mere Brother Ki Dulhan, Jai Ho. <3 Aż zrobiłam sobie chęć na przesłuchanie. Także zostaję tu troszkę dłużej i lecę słuchać twojego zestawienia, bo przyznam, że jest tu kilka utworów, których wcześniej nie znałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że "nowości" przypadły Ci do gustu :)

      Usuń
    2. Oj tak xd szczególnie te z lat 80-tych, bo przyznam, że wcześniej ich nie kojarzyłam :D

      Usuń
    3. Muzyka z lat 80tych ma super klimat, fajnie do niej czasem wrócić :)

      Usuń
  4. Sami ulubieńcy: Jai Ho, bol na Halke Halke, Mere Broyher Ki Dulhan, Chaiyya Chaiyya, Ye Jawaani Teri, Jashn-e-Ishqa, Do Pal, Foolishq, Lungi Dance, Tippa, Deewana Dil Deewana i oczywiście bonus. Poza tym cudowne zestawienie! Rzadko jeżdżę pociągiem, za to autobusem ciągle i zawsze słucham tych piosenek na całą parę! Zaraz przesłucham sobie resztę ;) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać czy któraś z pozostałych propozycji wzbogaciła Twoją autobusowa playlistę :)

      Usuń
  5. Musiałam się przez chwilę zastanowić, gdzie w "Lungi Dance" jest pociąg, a tam przecież z tyłu stoi jak byk xD
    Świetne zestawienie! Mnóstwo piosenek, które uwielbiam :3 Kilka też jest dla mnie nowością, ale cała lista bardzo mi się podoba. Moi faworyci to: "Do Pal", "Jai Ho", "Mere Sapno Ki Rani" i "Chaiyya Chaiyya", która od razu przyszła mi na myśl jak przeczytałam temat :) Co do bonusu, to chyba każdy bollymaniak ma fazę na rzepak xD Nawet wczoraj właśnie jechałam samochodem w dalszą trasę a tam tyle rzepaku... i już myśli wędrują do SRKa i Kajol a po głowie chodzi "Tujhe Dekha Toh" :D
    I tak myślę, gdzie jeszcze mógł się pojawić pociąg i wpadłam - jest w "Cham Cham" z Baaghi (robi za tło), tak samo jak w "Rail Gaddi" z Tutak Tutak Tutiya. Jest też w "Phir Milenge Chalte Chalte" z Rab Ne Bana Di Jodi, chociaż tam to taka atrapa (ale jest ;]). Pociąg jest też w "Bijli Chali Jaye" z Rang (1993), ale tam to też jakoś sztucznie wygląda :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest pociąg w "Lungi Dance",kartonowa atrapa ale jest i nawet przez chwile na nim tańczą xP Co do Twoich propozycji - o "Cham Cham" kompletnie zapomniałam, może dlatego że bardziej kojarzy mi się z deszczem niż z podróżą. O "Phir Milenge Chalte Chalte" myślałam, żeby dodać, ale jednak doszłam do wniosku, że podejmę się wyzwania analizy całego teledysku i będzie o nim niebawem osobny post ;D A "Rail Gaddi i "Bijli Chali Jaye" nie znałam ale w tej drugiej strasznie podoba mi się ten pociąg zabawka i efekt śniegu <3 Widać ogromna kreatywność twórców xD

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wasza recenzja #1 - Dangal (2016)

Premiery SIERPIEŃ

"Garam Masala" - Wizualne koszmary