Premiery MAJ

Mam wrażenie jakbym dopiero co wrzucała dla Was post o premierach miesiąca, a już robię kolejny wpis na kolejny miesiąc :) Czas płynie nieubłaganie, a kalendarz wyraźnie pokazuje, że mamy już 1 maja więc prezentuje Wam 11 tytułów, które ujrzą światło dzienne w przeciągu najbliższych tygodni.
Ja osobiście bardzo czekam na 4 produkcje (w tym na jedną może troszkę mniej ;P). A aż 2 z nich mają być grane w polskich kinach! Więc do rzeczy. :)
Meri Pyaari Bindu - 12 maja
Wiem, że wiele z Was czeka na ten film, ja jakoś mniej. Co prawda obsada wygląda interesująco, soundtrack jest bardzo przyjemny, ale promocja filmu no cóż... Nie trafia do mnie kompletnie. Dostaliśmy 5 różnych trailerów z różnymi historyjkami. Wiemy, że główny bohater jest pisarzem i pisze o swojej dawnej miłości. Do przekazania takiej informacji wystarczyła by jedna zapowiedź a nie kilka! Niemniej jednak film ma być grany w polskich kinach więc pójdę, obejrzę i ocenię ;) Kto wie, może całość jednak mi się spodoba.
Hindi Medium - 12 maja
Irrfan Khan jest jednym z nielicznych aktorów którego obecność w filmie gwarantuje sukces. A jeśli zdarzy mu się zagrać w słabszym projekcie, to jego rola zawsze jest niezapomniana. Dlatego jak dowiedziałam się, że powstaje nowy film z jego udziałem od razu zaznaczyłam sobie na liście do obejrzenia ;) Film opowiada prostą historię - para z Chandni Chowk przyjeżdża do Delhi. Próbują się zaaklimatyzować i wtopić w miejskie społeczeństwo. 
Film również ma być grany w naszych kinach więc z niecierpliwością czekam na informacje gdzie i kiedy mogę kupić bilety!
Sarkar 3 - 12 maja
Premiera tego filmu była już w tym roku 3 razy zmieniana. Początek kwietnia, koniec maja, a finalnie ma on ujrzeć światło dzienne za niecałe 2 tygodnie. Fabuła jest bezpośrednim rozwinięciem wydarzeń z poprzednich części, dlatego jeśli ktoś z Was nie widział filmów "Sarkar" i "Sarkar Raj" lepiej niech nie ogląda trailera! Ale jeśli odrobiliście pracę domową to doskonale wiecie, że warto czekać na kolejną historię od Rama Gopala Vermy. Jego filmy do łatwych nie należą, ale czasem warto obejrzeć coś poważniejszego ;)
Half Girlfriend - 19 maja
Niby banalna historia miłosna. Chłopak poznaje dziewczynę, zakochuje się w niej, prosi ją żeby została jego dziewczyną, a ona na to, że nie może być jego dziewczyną , ALE może być jego PÓŁ DZIEWCZYNĄ?!
Jedno zdanie a budzi multum pytań. Dodatkowo przepiękny soundtrack, twórcy odpowiedzialni za "3 Idiots" czy "Aashiqui 2". Mam nadzieję, że dostarczą nam mądra i piękną opowieść!

Pozostałe premiery tego miesiąca to:

Sniff - 5 maja
Mantostaan - 5 maja
Thodi Thodi Si Manmaaniyan - 12 maja
Jattu Engineer - 19 maja
Hanuman Da Damdaar - 19 maja
Muzaffarnagar 2013 - 26 maja
Sachin – A Billion Dreams - 26 maja

A Wy? Na którą premierę czekacie najbardziej? 
Albo która Was zainteresowała? 
Piszcie w komentarzach! ;)

Komentarze

  1. Ja najbardziej czekam na "Half Girlfriend" i "Meri Pyaari Bindu". Jestem niezmiernie ciekawa tych obu produkcji i z chęcią jeśli się uda pójdę do kina na "MPB". Soundtracki obu produkcji są świetne, ale jak dla mnie wygrywa ścieżka z "HG". A do tego premiera "MPB" jest dwa dni po moich urodzinach ;D Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "MPB" było wstępnie zapowiadane na szerszą dystrybucję, a wtedy jest szansa na zobaczenie filmu nie tylko w kinach studyjnych ale i w Cinema City ;) Pożyjemy zobaczymy co to będzie ;)

      Usuń
  2. Ja czekam na premierę "Meri Pyaari Bindu" - chyba najbardziej :P, "Hindi Medium" - ze względu na Irrfana i "Half Girlfriend". Z chęcią pójdę do kina na "MPB" albo na "Hindi Medium". :)
    I być może nie czekam zbytnio na premierę, ale kiedyś z chęcią obejrzę sobie film o Sachinie. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych filmów o Sachinie ostatnio kilka było więc też jakoś bardzo nie czekam, ale przy okazji z chęcią spojrzę co tym razem powstało ;)

      Usuń
  3. Half Girlfriend - mój must watch tego miesiąca. Czytałam książkę, więc chętnie zobaczę jak wyszła adaptacja (bo podobno ma być kilka zmian). Trailer, klipy do piosenek, zdjęcia, plakaty: wszystko to mnie urzekło. Dodatkowo znakomita ścieżka dźwiękowa, której nie mogę przestać słuchać. No i jako dla fanki Arjuna i Shraddhy, to pozycja obowiązkowa.
    Chętnie obejrzę też Meri Pyaari Bindu i Hindi Medium :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę! nie wiedziałam że Half Girlfriend jest oparte na książce o_O Muszę ją koniecznie przeczytać :D

      Usuń
  4. Ja z kolei najbardziej czekam właśnie na "Meri Pyaari Bindu", mi się promocja bardzo podobała - fakt, zbyt dużo informacji nam nie przekazano, ale jaki trailer przekazuje dużo informacji (?) A za to jest w miarę oryginalnie :D Mam wrażenie, że film trafi w mój gust i będzie świetną (aczkolwiek niezbyt ambitną) rozrywką.
    Poza tym interesuje mnie też "Half Girlfriend", chociaż tu podchodzę z rezerwą. Historia zapowiada się fajnie, ciekawy duet może powstać z pracy Arjuna i Shraddhy, ścieżka dźwiękowa też mi się podoba, a jednak jakieś czerwone światełko mi się zapaliło podczas oglądania zwiastuna. Obawiam się, że może być trochę zbyt melodramatycznie jak dla mnie - te wieczne odrzucanie chłopaka przez dziewczynę, a on latający za nią jak głupi - raczej nie moje klimaty. Wolę konkretne historie, a nie takie przepychanki przez cały film. Cóż, miejmy nadzieję, że się mylę i "Half Girlfriend" pozytywnie mnie zaskoczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja jestem fanka Ranbira Kapoora, a wiemy w jakich rolach najczęściej gra ;) Pewnie dlatego tak mi podpasowało Half Girlfriend ;D Niech Arjun pokaże jak ugania się za miłością, może wspomoże kolegę w graniu nieszczęśliwych kochanków ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wasza recenzja #1 - Dangal (2016)

Premiery SIERPIEŃ

"Garam Masala" - Wizualne koszmary