Premiery MARZEC

Nowy miesiąc, nowe premiery!
W tym miesiącu, podobnie jak w poprzednim udało mi się dla Was znaleźć 13 nadchodzących tytułów. Na 3 czekam już od dłuższego czasu 😍, a zaciekawiły mnie aż 4 propozycje 🤓, ale do rzeczy! :)

Viceroy’s House - 3 Marca 🤓

 Zdecydowane odkrycie! Do dzisiaj nie miałam pojęcia, że taka produkcja powstaje, a tym bardziej, że gra w niej Gillian Anderson ( jak by ktoś nie kojarzył, jest to odtwórczyni Scully z Archiwum X).
Mamy tutaj historię osadzoną w 1947 roku czyli pewnie zobaczymy zmiany związane z odzyskaniem prze Indie niepodległości. Sam trailer dużo pokazuje więc nie będę się powtarzać ;)

Badrinath Ki Dulhania - 10 Marca 😍

Ojjj bardzo czekam! I podejrzewam, że nie tylko ja ;P Kolejna cześć trylogii miłosnej od Shashanka Khaitana z Alią i Varunem w rolach głównych. To co możemy się spodziewać to doskonała muzyka, kolorowe teledyski i mam nadzieje masa dobrej zabawy. Liczę też bardzo, że film będzie grany w Polsce 🤞🤞🤞. Póki co jednak nic nie wiadomo... 

Mantra - 17 Marca 🤓

Problemy rodzinne? Problemy biznesowe? Wykorzystywanie luk ustrojowych? Wygląda na to że Mantra chce to wszystko połączyć w jedną historię. Z jakim skutkiem to okaże się już nie długo :)

Anaarkali Of Aarah - 24 Marca 🤓

Trochę przypomina mi to Dirty Picture , ale o piosenkarce a nie o aktorce. Co nie zmienia faktu, że wygląda interesująco.

Phillauri - 24 Marca 😍

Po pierwszym obejrzeniu zapowiedzi od razu na myśl przyszło mi Paheli z Shah Rukh Khanem. Może jakaś inspiracja miała tutaj miejsce ;) Film na tle innych marcowych premier wygląda trochę jak baśń, dzięki czemu się wyróżnia i ciężko przejść obok niego obojętnie. Anushka jako duch wygląda uroczo ale i groźnie ;)

Poorna - 31 Marca 🤓

Historia oparta na faktach - a takie bardzo lubię ;) Trzynastoletnia dziewczynka marzy o zdobyciu Mt Everestu i pewnie jej się uda, pytanie tylko jak?

Naam Shabana - 31 Marca 😍

Ostatnia premiera miesiąca i moim zdaniem najciekawsza propozycja. Jest to prequel Baby (2015) i chyba jest to pierwszy film bollywoodzki, w którym mamy pokazaną historię przed znanymi nam już zdarzeniami (jeśli się mylę to piszcie!). Mamy zostać wtajemniczeni w cały wir wydarzeń tłumaczący w jaki sposób bohater staje się agentem.

Pozostałe premiery tego miesiąca to:

Aagaya Hero - 3 Marca

Jeena Isi Ka Naam Hai - 3 Marca

Commando 2 - 3 Marca

Luv Shv Pyar Vyar - 3 Marca

Trapped - 17 Marca

Machine - 24 Marca

A Wy? Na którą premierę czekacie najbardziej? Albo która Was zaciekawiła? Piszcie!

Komentarze

  1. Nie śledzę jakoś zaciekle premier filmowych, dlatego Twój wpis bardzo mnie zainteresował :)
    Na Badrinath Ki Dulhania czekam najbardziej - mam tylko nadzieję, że się przykro nie rozczaruję, bo sequele bywają zdradliwe. Przynajmniej na pewno ścieżka dźwiękowa jest fajna i det Alii i Varuna będzie się miło oglądało ;) Co do reszty to się okaże.
    Phillauri to kolejna produkcja, na którą ostrzę sobie pazurki, zapowiada się interesująco.
    Jestem ciekawa też Naam Shabana.
    O Viceroy’s House nie słyszałam, ale trailer wygląda zachęcająco, więc może się skuszę.
    Reszta premier jakoś specjalnie mnie nie interesuje. Widzę też kilka koszmarków - np. Aagaya Hero, może być naprawdę koszmarne, bo trailer jest wręcz okropny ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Badrinath Ki Dulhania,Phillauri i Naam Shabana- na te produkcje z niecierpliwością czekam. Reszta jakoś mnie nie przekonuje,może kiedyś. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wasza recenzja #1 - Dangal (2016)

Premiery SIERPIEŃ

"Garam Masala" - Wizualne koszmary