Premiery LIPIEC

Połowa 2017 roku już za nami! Dostaliśmy już kilka na prawdę dobrych tytułów, ale to nie koniec! Przed Nami kolejne 6 miesięcy, które zapowiadają się równie dobrze jeśli nie lepiej ;)
Lipiec dostarczy Nam aż 15 premier, z czego 3 zostały przesunięte z poprzednich miesięcy, więc nie będę się o nich zbytnio rozpisywać tylko podam Wam nową datę i trailer. Co do pozostałych dalej trzymam się oznaczania ikonkami, więc dokładnie będziecie wiedzieć na co czekam 😍, a co mnie zaciekawiło 🤓.
Mom - 7 lipca 🤓
Jak daleko może posunąć się matka, żeby bronić własne dzieci? No właśnie, to jest pytanie na który ma odpowiedzieć Nam ta produkcja. Mamy ciekawą obsadę między innymi Sridevi, Akshaye Khanna i Nawazuddin Siddiqui. Z czego ten ostatni tylko gościnnie, ale zawsze! Mamy genialny soundtrack, stworzony przez A.R. Rahmana. No i sam trailer wygląda bardzo obiecująco.
Babuji Ek Ticket Bambai - 7 lipca
Guest Iin London - 7 lipca (przesunięta premiera)
The Slum Stars - 7 lipca
Muzaffarnagar 2013 - 7 lipca (przesunięta premiera) 
Jagga Jasoos - 14 lipca 😍
Tutaj chyba nikt nie jest zaskoczony! To jest jeden z tych filmów na który czekam! Czekam tak na prawdę od lutego, ponieważ pierwsza oficjalna data premiery była planowana na kwiecień. Jednak potem twórcy doszli do wniosku, że lepiej przenieść premierę na wakacje - w końcu jest to przygodowa historia skierowana dla dzieci i młodzieży, więc lepiej przyjmie się w czasie wolnym niż w roku szkolnym.
Nie zaskoczę Was też pewnie moją opinia, że bardzo chciałabym zobaczyć ten film w naszych polskich kinach :D
Ranbir znowu zmierzył się z ciężką rolą - tym razem będzie się jąkał, a cała fabuła opiera się na odnalezieniu jego ojca. Więc zapowiada Nam się dobre kino przygodowe, bardzo w klimacie Goonies, które swoją drogą uwielbiam ;)
Shab - 14 lipca (przesunięta premiera)
Munna Michael - 21 lipca 🤓
Na tą produkcję wiem, że czeka spora część z Was, ja natomiast mam cały czas mieszane uczucia. Nie przepadam za Tigerem, Nidhini jedyne czym mnie kupuje to swoimi kreacjami które są olśniewające! Jej jeansy z "Ding Dang" śnią mi się po nocach xP 
Muzycznie też jest różnie. Połowa soundtracku na plus, reszta raczej obojętnie. Sama historia do połowy wygląda fajnie. Mamy fana króla popu który swoją działalnością chce mu oddać cześć i super! Ale po co za chwile ten sam fan ma kopać z półobrotu opryszków? Więc jak widzicie w mojej opinii wszytsko fifty fifty, więc pewnie kiedyś sięgnę po ten tytuł ale nie odliczam dni do premiery.
Lipstick Under My Burkha - 21 lipca 😍
Jeśli chodzi natomiast o ten tytuł, nie jesteście w stanie sobie wyobrazić mojej radości na wieść o dacie premiery! :D Na trailer wpadłam przypadkiem przy okazji przygotowywania postu o premierach lutego albo marca. Od razu po obejrzeniu zaczęłam szukać jakiegoś źródła gdzie mogę tą perełkę obejrzeć. Jednak bezskutecznie... Film jeździł wtedy po festiwalach, gdzie w sumie zgarnął 8 nagród!
Historia do łatwych nie należy. Mamy tu grupę kobiet z małego miasta w Indiach, walczących o swoje prawa i wolność. Każda oczywiście na swój sposób ;) Zresztą jeśli nie widzieliście to obejrzyjcie trailer! Gwarantuję, że Was zaciekawi ;)
Daddy - 21 lipca 🤓
Kolejna ciekawostka miesiąca. Powrót Arjuna Rampala na duży ekran! W zapowiedziach piszą, że to historia o współczesnym Robin Hoodzie dla klasy pracującej. Coś w tym jest ;) A to co najważniejsze, historia jest oparta na prawdziwych zdarzeniach, a pewnie już wiecie jak bardzo lubię tego typu filmy ;) Więc wyczekuję dalszej promocji. Póki co mamy trailer i jedną piosenkę.
                                                              The Black Prince - 21 lipca
Raag Desh - 28 lipca
Baaraat Company - 28 lipca
Indu Sarkar - 28 lipca
Mubarakan - 28 lipca 😍
Tym chyba tez nikogo nie zaskoczyłam :P Ostatnio z każdym filmem coraz bardziej lubię Arjuna, uwielbiam Anila więc to jest zdecydowany must watch jak tylko będę miała taką okazję! I jeśli "Jagga Jassos" nie będzie u Nas w kinach to poproszę właśnie to! Swoją drogą nie pamiętam kiedy była grana u Nas taka 100% komedia indyjska, więc POLSCY DYSTRYBUTORZY proszę o tym pomyśleć! Fani na pewno będą wdzięczni :D
Co do fabuły? Prosta jak drut! Karan i Charan to identyczne bliźniaki z całkowicie odmiennymi charakterami, rodzina chcę żeby oboje się ustatkowali i zaczyna się cała masa pomyłek związana z tym który kocha którą, a który ma wyjść za którą. Proste prawda? A jakie zabawne :D Już sam trailer wywołuje uśmiech na twarzy :)

To tyle jeśli chodzi o nadchodzące 4 tygodnie.
Która premiera Was najbardziej zaciekawiła?
Albo na którą nie możecie się już doczekać?
Piszcie w komentarzach! :D

Komentarze

  1. Ale to pół roku szybko zleciało :O Najbardziej wyczekuję Jagga Jasoos, ponieważ czekam od pierwszych zapowiedzi. Przez ostatni tydzień miałam 3 sny związane z Ranbirem i tym filmem. Chyba za bardzo się na niego nakręciłam ;D Niecierpliwie czekam też na Mubarakan, który zachwycił mnie obsadą i piosenkami, Munna Michael - tu mam lekkie wątpliwości i mam nadzieję, że tych scen akcji będzie bardzo mało. Interesują mnie też Daddy (uwielbiam Arjuna), Shab (schab :D) i Guest Iin London. To by było na tyle <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sny z Ranbirem? Brzmi ciekawie :D Daj znać co Ci się śniło :D Na Daddy niestety trzeba będzie jeszcze poczekać ;/ Ale prędzej czy później go dostaniemy! :P

      Usuń
  2. Lecąc po kolei Twoją listą :D w lipcu interesuje mnie film Mom, zapowiada się naprawdę ciekawie, Jagga Jasoos, choć przyznam, że przez ciągłe przekładanie premiery, prawie straciłam zainteresowanie, jednak trailer nr 2 znów mnie zaciekawił; do Munna Michael mam mieszane uczucia, ale czego nie robi się dla Nawazuddina, dla niego chętnie film zobaczę, bo jego taniec może wyjść zabawnie; Lipstick Under My Burkha, tematyka ciekawa, a i film podobno dość kontrowersyjny, trzeba zobaczyć; Daddy, skoro Arjun pojawia się w filmie opartym na prawdziwych wydarzeniach, to jak najbardziej muszę obejrzeć; Raag Desh kolejny film oparty na prawdziwych wydarzeniach, zapowiada się interesująco, więc muszę zobaczyć; no i Mubarakan, dla fanki Arjuna must watch, czyli logiczne, że muszę obejrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, szkoda, że premierę Daddy przełożyli na wrzesień :/ Jeszcze się naczekamy.

      Usuń
    2. Szkoda że przesunęli premierę Daddy no ale cóź, podaje Wam informacje zgodne z tym co podaje internet na początek danego miesiąca, przesunięć nie przewidzę :P Ważne jest jednak to, że prędzej czy później ale premiera będzie! :D

      Usuń
  3. Z premier w lipcu najbardziej wyczekuję Mubarakan (jako fanka Arjuna :D). W następnej kolejności tuż obok czekam na Jagga Jasoos, którym ostatnio ogromnie się zachwycam! Dalej Mom, Guest Iin London, Daddy, Munna Michael :)
    Zachęciłaś mnie do zapoznania się z pozostałymi produkcjami, a w szczególności z Lipstick Under My Burkha. Myślałam, że to będzie klapa, a jednak nie zapowiada się tak :) Z pewnością się skuszę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że w tym miesiącu wszyscy mniej więcej zgodni :P LUMB ma super recenzje i zgarnął pełno nagród więc na pewno się nie zawiedziemy ;)

      Usuń
  4. Najbardziej interesuje mnie "Jagga Jasoos" - myślę, że idealnie trafi w mój gust filmowy - oraz "Mubarakan" i również chciałabym, żeby któryś z tych tytułów pojawił się w polskich kinach :) Poza tym interesuje mnie jeszcze "Munna Michael", "Lipstick Under My Burkha" i "Daddy".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szansa na pojawianie się Jagga Jasoos niestety maleje :( Pisałam nawet do dystrybutora z zapytaniem o plany na lipiec, póki co cisza :( Jednak jak to mówią nadzieja umiera ostatnia więc czekamy dalej

      Usuń
  5. Hej! Jak te pół roku szybko zleciało... A lipiec zapowiada się równie ciekawie pod względem filmów, co inne miesiące. :) Ja osobiście interesuje się: "Mom" - jestem ciekawa roli Sridevi, "Guest Iin London" ze względu na jednego przystojnego aktora, którego nawet lubię, plus fabuła jest nawet nawet, "Jagga Jasoos" - kto by nie czekał? :P i jeszcze "Lipstick Under My Burkha", który zaintrygował mnie swoim zwiastunem. Reszta, w tym "Mubarakan" zobaczymy w przyszłości. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do "Guest Iin London" jakoś nie mogę się przekonać, oglądałam trailer już 3 razy i tak nijak :P Chyba muszę poczekać do recenzji może wtedy zmienię zdanie :P

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wasza recenzja #1 - Dangal (2016)

Premiery SIERPIEŃ

"Garam Masala" - Wizualne koszmary