Wasza recenzja #2

Lipiec mija mi w towarzystwie wielkich Khanów. Zaczęłam z Salmanem i jego "Tubelight", potem katowałam "Dangal" i teledyski z Aamirem, jednak cały czas pamiętałam o tym najsłynniejszym czyli Shah Rukhu :) Być może po moich postach na facebooku zauważyliście, że robię sobie powtórki jego największych hitów, jak się pewnie domyślacie nie bez powodu ;) Najwyższa pora żebym, podzieliła się z Wami informacją co szykuję na sierpień!

SIERPIEŃ BĘDZIE MIESIĄCEM SHAH RUKH KHANA! 
Dostaniecie aż 6 recenzji jego filmów z czego jedną wybierzecie sami!

Przy okazji przygotowań do projektu okazało się, że mam spore braki w filmografii wielkiego Khana od czasów "Czasem słońce czasem deszcz" w dół. Dlatego już po raz drugi oddaję swój los w Wasze ręce! 

Propozycje i reakcje na lipiec:


Wybrałam trzy całkowicie inne oblicza Szaruka w oparciu o teledyski i krótkie opisy fabuły. Jestem bardzo ciekawa czy wybierzecie dla mnie niemego służącego, psychopatę czy władce :D
Pamiętajcie można oddać tylko jeden głos! Piszcie w komentarzach tytuł i zostawcie na facebooku odpowiednią emotkę pod postem. Głosowanie trwa do 31 lipca, a recenzja ukarze się na początku sierpnia! Rozpoczynając tym samym miesiąc SRK ;)

Dla ułatwienia wyboru proponuję trochę muzyki z każdego z filmów ;)

Asoka z 2001 roku
Daar z 1993 roku
Koyla z 1997 roku 

Dodatkowo jeśli macie jakieś typy,
 jakie pozostałe 5 filmów Wam zrecenzuje 
to oczywiście podzielcie się tym w komentarzach!
W ramach podpowiedzi mogę powiedzieć, że to są same hity! :D

Komentarze

  1. Kurcze, ja mam osobiście dylemat! Ale bardzo jestem ciekawa Twojej recenzji filmu Aśoka :)
    Co do pozostałych filmów (te hity, które nam zrecenzjujesz), to domyślam się mniej więcej, ale nie zdradzę! Nie chcę zapeszać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam dylemat dlatego proszę Was o pomoc :P Co do filmów, myślę że jakoś bardzo Was nie zaskoczę ale z drugiej strony nie powinniście być też rozczarowani ;D

      Usuń
  2. Aśoka! Jestem bardzo ciekawa Twojej opinii na temat tego hitu. Co do innych recenzji, części się domyślam, ale nie mam pewności co do Baazigar. Ten tytuł od razu pojawił się w mojej głowie po ostatnich zdaniach postu. Nie mogę doczekać się Twoich recenzji <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baazigaru jeszcze nie widziałam ;) A pod uwagę brałam jednak filmy do których wróciłam po dłuższym czasie :)

      Usuń
  3. Ja chętnie przeczytam Twoją recenzję filmu Koyla. Niedawno oglądałam i jestem ciekawa czy nasze wrażenia są podobne :) Co do pozostałych Shahrukhowych hitów, na pewno stawiam, że pojawi się post o Kuch Kuch Hota Hai :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co Koyla wygrywa, ,więc jest spora szansa, chociaż z drugiej strony do 31 lipca jeszcze chwila jest i wszystko może się zmienić ;P Co do KKHH to potwierdzam, jest w piątce wybrańców :D

      Usuń
  4. Odnoszę wrażenie, że ostatnio Shahrukh zaprząta myśli co drugiego bollymaniaka xD Sama właśnie przygotowuje post o jego osobie, więc wychodzi na to że się zgadałyśmy :D
    Ja chętnie przeczytam Twoją recenzję filmu Darr, bo SRK jest tam zabójczy [i to dosłownie] :P I na ten właśnie film oddałam już swój głos, chociaż Aśoka i Koyla też są interesujące, więc musiałam się nad wyborem poważnie zastanowić ;)
    Co do pozostałych Shahrukhowych recenzji to zaznaczę, że bardzo się cieszę, bo też zabieram się za powtórki jego filmografii, więc mam nadzieję, że mnie zmotywujesz :D Poza tym chętnie przeczytałabym Twoją recenzję K3G, bo to mogłoby stanowić wyzwanie, a Ty raczej wyzwań się nie boisz, więc tak przewiduję :P No i zawsze jestem chętna na filmy lat 90-tych, a takie rzadko goszczą na Twoim blogu, więc może skoro pokusisz się o recenzję KKHH to DDLJ również? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co złego to zmasowana promocja JHMS :P Co do recenzji K3G to mogę powiedzieć, że będzie! Obejrzę ten film po prawie 10 latach i przekonam się czy dalej mam do niego awersje, czy może jednak coś sie zmieniło :) Więc wyzwanie nie małe :P

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wasza recenzja #1 - Dangal (2016)

Premiery SIERPIEŃ

"Garam Masala" - Wizualne koszmary