Premiery KWIECIEŃ

Kwiecień zapowiadał się miesiącem wielkich hitów. Siódmego kwietnia miała być premiera Jagga Jasoos, disney'owskiej produkcji z Katriną Kaif i Ranbirem Kapoorem. Niestety okazuje się, że film ujrzy światło dzienne w lipcu albo i później. Tego samego dnia premierę miała mieć kolejna część Sarkara,  jednak w ostatniej chwili przeniesiono ja na maj.

Niestety kochani to nie jest prima aprilis, na te perełki musimy poczekać.

Póki co prezentuje Wam 10 premier kinowych z czego ja osobiście czekam tylko na dwie. Oto one:

Begum Jaan - 14 kwietnia 😍
Historia ciężka i kontrowersyjna do tego oparta na faktach. Jedenaście prostytutek walczy o to żeby zostać razem w swoim "domu" podczas podziału kraju na Indie i Pakistan
Noor - 21 kwietnia 😍
Młoda dziennikarka zmagająca się ze swoimi codziennymi problemami - praca, nadwaga, życie miłosne, niespodziewanie trafia na temat, który odmienia jej życie. Historia z pozoru prosta, trailer i muzyka też to sugerują, ale myślę że producenci odpowiedzialni za "Airlift" Nas nie zawiodą ;)

Pozostałe premiery tego miesiąca to:

Blue Mountain - 7 kwietnia

Mukti Bhawan - 7 kwietnia

Mirza Juuliet - 7 kwietnia 

Laali Ki Shaadi Mein Laddoo Deewana - 7 kwietnia

Mukkadarpur Ka Majnu - 14 kwietnia

Maatr - 21 kwietnia 

Bhabhi Pedia - 21 kwietnia 

Baahubali 2 – The Conclusion - 28 kwietnia

A Wy? Na którą premierę czekacie najbardziej? Albo która Was zaciekawiła? Piszcie!

Komentarze

  1. Najbardziej czekam na kontynuację "Baahubali"! Jestem strasznie ciekawa tego filmu, więc mam nadzieję, że się ostatecznie nie rozczaruję ;)
    Szkoda, że premiera "Jagga Jasoos" została przesunięta, bo również interesował mnie ten film.
    Poza tym, tak jak Ciebie, ciekawi mnie jeszcze "Noor" i "Begum Jaan" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na "Baahubali" z tego co widzę czeka dużo osób, no i widać, że twórcy też mają spore oczekiwanie i inwestują sporo w promocje filmu, ale zobaczymy co z tego wyjdzie ;)

      Usuń
  2. Najbardziej wyczekiwałam Jagga Jasoos, Sarkar i Noor, ale skoro na dwie pierwsze musimy poczekać to zostaje Noor. Jestem bardzo ciekawa tej produkcji. Soundtrack bardzo polubiłam. Pozdrawiam <3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noor na pierwszy rzut oka kojarzy mi się z lekką komedią coś ale Bridget Jones, ale myślę, że twórcy filmu Arlift maja coś w zanadrzu ;) Zwłaszcza że nowy trailer pokazuje coś bardziej detektywistycznego, trochę mrocznego - więc czekam jeszcze bardziej :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wasza recenzja #1 - Dangal (2016)

Premiery SIERPIEŃ

"Garam Masala" - Wizualne koszmary