"Szybki strzał" - BREAK UP

Po głośnym i niestety bardzo komercyjnym 14 lutego, zawsze przychodzi skromniejszy i mniej znany 15. Co jest tego dnia zapytacie? I już Wam odpowiadam - Dzień Singla!
W dzisiejszych czasach mamy dużą liczbę singli zadeklarowanych z wyboru, co nie zmienia faktu że są też osoby po prostu po rozstaniach... Rozstania są nieodłącznym elementem życia. Każdy z Nas przeżywał, przeżywa albo będzie przeżywał taką sytuację. ALE co Nas nie zabije to Nas wzmocni! A dzięki tym smutniejszym aspektom życia możemy cieszyć się tak pięknymi utworami jak na przykład te które wybrałam dla Was dzisiaj.
Znowu mamy 15 zróżnicowanych piosenek i chyba niechcący odkryłam nowego "króla".
Wszystkie piosenki jakie w pierwszej kolejności przychodziły mi do głowy, były tylko i wyłącznie z jego udziałem. Finalnie w zestawieniu zostały tylko 4, ale wierzcie mi na słowo - to była jeszcze trudniejsza eliminacja niż pozbywanie się ballad z Shah Rukhiem ;)
O kim się tak rozpisuje? Panie i Panowie - Król Break up'ów - Ranbir Kapoor
Nie przedłużając, zapraszam do słuchania i komentowania ;)

1. I Hate Luv Storys 

2. Dil Chahta Hai

3. Salaam-e-Ishq

4. Tamasha

5. Khoobsurat 

6. Anjaana Anjaani

7. Kuch Kuch Hota Hai

8. Yeh Jawaani Hai Deewani

9. Ek Main Aur Ekk Tu

10. Dear Zindagi

11. Dear Zindagi

12. Dostana

13. Om Shanti Om

14. Ek Villain

15. All Is Well

BONUS
Chyba najbardziej oczywista i zarazem najweselsza propozycja związana z tematem :)

Ae Dil Hai Mushkil

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wasza recenzja #1 - Dangal (2016)

Premiery SIERPIEŃ

"Garam Masala" - Wizualne koszmary