Premiery LUTY

Nareszcie! "Padmaavat" doczekał się swojej premiery! Jednak nie obyło się to bez "ofiar"...
To co się dzieje ostatnio w kalendarzu nowości przechodzi ludzie pojęcie. Niemalże codzienne dowiaduje się o jakiejś nowej dacie wydania. Co ciekawe nie mówię tu o jakiś produkcjach niszowych, gdzie w ich przypadku zmiany terminów są dosyć częste, mówię tu o zmianach w premierach hitów i blockbusterów. "Padmaan", "Pari", "Aiyaary" i ostatnio "Hichki" to tylko wierzchołek góry lodowej.
Zestawienie które Wam dzisiaj prezentuje było już modyfikowane 3 razy od 1 lutego! Dlatego też zaznaczam, że jest to podsumowanie premier miesiąca w oparciu o dane dostępne w internecie na dzień 6 lutego i premiery jakie miały miejsce w ostatni piątek.
Tak więc mamy 15 premier, z czego 4 tytuły szczególnie mnie zainteresowały ;)

Pad Man - 9 lutego 😍
Od stycznia nic się nie zmieniło! Dalej czekam na premierę najnowszego filmu Akshay'a Kumara, a promocja która rozkręciła się na dobre, tylko podkręca moje oczekiwanie. Zajrzyjcie w wolnej chwili na instagram i zobaczcie co kryje się pod #PadManChallange, to zrozumiecie o co mi chodzi ;)
Mam również ogromną nadzieję, że polski dystrybutor zainteresuje się ściągnięciem produkcji do naszych kin. Zwłaszcza, że ostatnia historia z zapleczem sanitarnym została ciepło przyjęta przez widownie :)
Ponadto finalna data premiery przypada w dniu wejścia do kin innego dużego tytułu, więc możemy uznać że styczniowe "starcie tytanów" zostało przesunięte na 9 lutego ;)

Aiyaary - 9 luty 😍
Na początku muszę zaznaczyć, że mam lekki problem z panem Malhotrą. Cały czas mam przed oczami obraz jego złego aktorstwa sprzed kilku lat. Dlatego też każdy kolejny film z jego udziałem oglądam z zaciekawieniem i podziwiam jakie postępy poczynił od czasu SOTY.
"Aiyaary" jest dramatem politycznym o zabarwieniu mocno patriotycznym, idealnym wręcz na dzień republiki. Jednak jak dobrze wiemy premierę przesunięto ;P

3 Storeys - 16 lutego 🤓
Historia zamknięta w 3 piętrach starego budynku. Mamy tu kilka wątków związanych z pewną małą społecznością, splecionych w jedną całość, więc niby nic odkrywczego, ale trailer wygląda bardzo intrygująco, obsada również niczego sobie. Myślę, że możemy dostać całkiem dobry film, o którym niestety nie jest zbytnio głośno. 

Sonu Ke Titu Ki Sweety - 23 lutego 🤓/😍
Z tą produkcją również mam mały problem. Niby jestem tylko zaciekawiona historią, ale po ścieżce dźwiękowej która nie schodzi z moich głośników, można by stwierdzić, że nie mogę się doczekać premiery ;P
Film jest kolejną częścią serii Pyaar Ka Punchnama, z którą muszę się jeszcze zapoznać, ale z tego co widzę ma całkiem pozytywne recenzje.
Piszcie w komentarzach jeśli widzieliście poprzednie części i co o nich sądzicie ;)

POZOSTAŁE PREMIERY LUTEGO : 

Kuldip Patwal: I Didn’t Do It ! - 2 lutego 
Downup The Exit 796 - 9 lutego
Leer The Soulmates - 9 lutego
Jaane Kyun De Yaaron - 16 lutego
Dil Juunglee - 16 lutego
Kuchh Bheege Alfaaz - 16 lutego
Pareshaan Parinda - 16 lutego
Billu Ustaad - 16 lutego
Note Pe Chot At 8/11 - 16 lutego
The Window - 16 lutego
Welcome To New York - 23 lutego

Mam ogromną nadzieję, że to zestawienie jest już tym ostatecznym!
Chociaż z drugiej strony jak coś się przesunie to na pewno Was o tym poinformuję ;)
Koniecznie piszcie jakiej produkcji nie możecie się doczekać!

Komentarze

  1. Mój faworyt tego miesiąca to zdecydowanie Pad Man <3 Nie mogę się doczekać tego filmu. Mam wrażenie, że to będzie świetna sprawa. Do tego jeszcze #PadManChallange - świetny pomysł! W Rosji będzie miał premierę równo z Indiami, ale u nas na razie cisza. Mam nadzieję, że jednak z czasem film dotrze i do naszych kin :)
    'Aiyaary' niby mnie trochę interesuje, ale jakieś mam dziwne obawy, że to będzie słaby film. Dobrze, jeśli się mylę, ale mimo wszystko poczekam na jakieś pierwsze recenzje i dopiero jak będą pozytywne być może skuszę się na film ;)
    Jestem zainteresowana też 'Sonu Ke Titu Ki Sweety' - chwytliwa ścieżka dźwiękowa gości i w moich głośnikach :D Ale też jeszcze się waham. Też nie widziałam poprzednich części, więc musiałabym nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Nas dystrybutor skupia się na dalszej promocji "Padmaavat", więc w dzień premiery "Pad Mana" na pewno filmu nie dostaniemy, być może pod koniec miesiąca, a może jakąś premierę marcową. Czas pokaże...
      Co do "SkTkS" trochę zdominował moje plany na najbliższy weekend :P Muszę koniecznie nadrobić poprzednie części :D

      Usuń
  2. PadMan i Aiyaary to moje must watch tego miesiąca. Jestem zainteresowana jeszcze Dil Juunglee, ale premiera została przełożona na marzec, więc będę musiała poczekać. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety kalendarz premier w tym miesiącu szaleje ... Czytałam właśnie o przeniesieniu Dil Juunglee przez Aiyaary które w ostatniej chwili przestraszyło się PadMana i zmieniło datę premiery na 16tego... Ehhhh no coż, nie pozostaje Nam nic innego jak uzbroić sie w cierpliwość :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wasza recenzja #1 - Dangal (2016)

Premiery SIERPIEŃ

"Garam Masala" - Wizualne koszmary