Nowa seria!

Macie czasem tak, że nazbiera Wam się kilka filmów które bardzo chcecie obejrzeć i nie wiecie od którego zacząć? Ja mam tak często, zdecydowanie za często ;( Dlatego wpadłam na pomysł nowej serii, do której tworzenia potrzebuje Waszej pomocy! :D Już tłumaczę o co chodzi - raz w miesiącu będę wrzucać zdjęcie z trzema plakatami filmów. Każdy film ma przypisaną jedną reakcję.Spośród nich wybieracie ikonkę odpowiednią dla produkcji którą polecacie/albo chcielibyście żebym zobaczyła w pierwszej kolejności, a co dalej za tym idzie, żebym napisała jego recenzję!!!
Liczę na Wasze zaangażowanie! :D


Propozycje i reakcje na czerwiec :
Badrinath Ki Dulhania 👍
Dangal ❤️
BefikreTheFilm 😆


Na głosowanie macie czas do wtorku 13.06! A recenzja pojawi się dokładnie 7 dni później :)
Jestem strasznie ciekawa co wybierzecie 🤓

AAAAA i bardzo ważne!
Głosowanie odbywa się na facebooku, więc kto mnie jeszcze nie śledzi to serdecznie zapraszam :D Staram się wrzucać codziennie jakieś newsy i ciekawostki więc zawsze coś się dzieję :D

Oczywiście dajcie też znać w komentarzach jak Wam się podoba taki pomysł na serię :)

Komentarze

  1. Wiem, co czujesz. :D Sama też tak mam, kilka tytułów na liście, a nie wiadomo, który wybrać. Chętnie przeczytałabym recenzję Dangal, gdyż tylko tego filmu z tych trzech nie widziałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z wielką chęcią zobaczę recenzję Dangal, tak jak koleżanka wyżej :)
    Pomysł na serię - cudowny! ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na serię! ;) Wiem, co czujesz, bo mam tak zawsze. :P Co do filmów, tak jak koleżanki wyżej, z chęcią przeczytam recenzję filmu "Dangal". ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że póki co wszyscy zgodni! Mam nadzieję, że głosy na facebooku również oddane :D Cieszę się też, że pomysł się spodobał! Ma mnie zmotywować do regularniejszego pisania recenzji ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł jest naprawdę świetny! :) Również oddałam głos na "Dangal", chociaż jeszcze tego filmu nie widziałam - ale mam nadzieję zmienić ten stan rzeczy zanim pojawi się u Ciebie recenzja ;) Akurat zmotywowałaś mnie tym pomysłem do nadrobienia właśnie "Dangal" i "Befikre" bo też zalega u mnie od dłuższego czasu.
    Widziałam za to "Badrinath Ki Dulhania" i mi się osobiście bardzo podobał, także też jestem ciekawa jak spodobałby się Tobie. Mimo wszystko recenzja "Dangal" bardziej mnie interesuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mój pomysł zmotywował również Ciebie :D Co do recenzji "Dangal" wysunął się na definitywne prowadzenie więc chyba muszę zacząć szukać napisów :P

      Usuń
  6. Ja zagłosowałam na "Badrinath Ki Dulhania". Mnie film bardzo pozytywnie zaskoczył. Jestem ciekawa Twojej opinii na temat trzech tych filmów. Świetna seria! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że prędzej czy później opinia na temat całej 3 się pojawi ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wasza recenzja #1 - Dangal (2016)

Premiery SIERPIEŃ

"Garam Masala" - Wizualne koszmary