"Szybki strzał" - Najlepsze piosenki 2017 część 1

Rok 2017 dobiega końca. Jak każdy rok przyniósł Nam sporo filmowych rozczarowań ale i kilka zaskoczeń. Z tej okazji chciałam dla Was zrobić podsumowanie najgorszych i najlepszych produkcji, jednak żeby być obiektywną musiała bym nadrobić przynajmniej kilka tytułów, a niestety czasu coraz mniej... Dlatego też wpadłam na pomysł muzycznego podsumowania, co również okazało się nie lada wyzwaniem!
Soundtracki filmowe liczą średnio 4-5 piosenek, w miesiącu wychodziło około 20 tytułów co w przeliczeniu rocznym daje Nam prawie 1200 piosenek! Finalnie listę zawęziłam do 76 utworów które towarzyszyły mi w tym roku :)
Ale żeby ten post nie był jedną wielką playlistą, wybrane piosenki podzieliłam na 4 kategorie:
- Love Songs
- Earworms
- Party Songs
- Covers
Na pierwszy rzut zajmiemy się coverami - bo z tym zdecydowanie kojarzy mi się mijający rok ;)
Tak więc przed Wami najlepsze 19 starych hitów w wersjach 2.0!
Judwaa 2
Shaadi Mein Zaroor Aana
Raabta
Machine
Ok Jannu
Noor
Behen Hogi Teri
Judwaa 2
Golmaal Again
Badrinath Ki Dulhania
Kaabil
Tumhari Sulu
Raabta
Naam Shabana
Mubarakan
Poster Boys
Baadshaho
Ittefaq
Raees
Kolejnej listy możecie spodziewać się już w czwartek :D 
Koniecznie dajcie znać w komentarzach, które z wybranych przeze mnie piosenek należą do grona Waszych ulubionych ;)
I korzystając z okazji, że mamy jeszcze święta to chciałabym Wam życzyć Wesołych Świąt i Szampańskiego Nowego Roku!!! 

Komentarze

  1. Same fajne hity tu widzę! Nie podoba mi się tylko przeróbka z Poster Boys. Resztę lubię i chętnie do tych utworów wracam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam straszny sentyment do oryginalnego "Kudiya Shehar Diyan" więc ta przeróbka niestety po jakimś czasie utknęła w mojej głowie :P

      Usuń
  2. W tym roku tych coverów było jakoś wyjątkowo dużo :)
    Właściwie to bardzo lubię większość piosenek, które tu wymieniłaś :D Najbardziej podobają mi się wszystkie covery z Judwaa 2, zresztą oryginały też uwielbiam, więc nic dziwnego :P
    Poza tym jeszcze 'Raabta', 'Cheez Badi' [przez Ciebie znowu nie będę się mogła pozbyć tej piosenki z głowy! ;D]; 'Maine Tujhko Dekha' - chociaż nie przebija oryginału oczywiście; 'Hawa Hawa' i 'Kudiya Shehar Diyan' - to zdecydowanie moje typy z tej listy :)
    W ogóle covery zazwyczaj szybko przypadają mi do gustu, pewnie to zasługa tego starszego brzmienia, w który jestem zakochana ;)
    A tak przy okazji 'Maine Tujhko Dekha', oglądałaś może Golmaal Again? Ja jestem strasznie ciekawa co to za film, po tych jego spektakularnych sukcesach w BO. Ale mam wrażenie, że to będzie strata czasu... Jak myślisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do całej franszyzy Golmaal podchodzę z dużą rezerwą obejrzałam 2 części jakiś czas temu i jakoś nie ciągnie mnie do 3 a jak usłyszałam o produkcji 4 to zachodziłam w głowę po co to... No ale cóż Hindusi uwielbiają tą serię, ta część podobno jest przyzwoita i można się na niej nawet dobrze bawić więc myślę że kiedyś się skusze i zobaczę co to z tego wyszło. Zresztą myślę, że traciło się już czas na dużo gorsze produkcję więc czemu nie dać szansy czemuś co zwojowało box office? ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wasza recenzja #1 - Dangal (2016)

Premiery SIERPIEŃ

"Garam Masala" - Wizualne koszmary