"Szybki strzał" - Najlepsze piosenki 2017 część 2

Macie czasem tak, że utknie Wam w głowie jedna piosenka i przez dłuższą chwilę nie chce z niej wyjść? Albo co gorsza zastępuję ją kolejna, która też nie chce Was opuścić :P W kółko ja odtwarzacie i nucicie? Ja tak mam i to w sumie dosyć często ;)
Niestety w naszym pięknym polskim języku nie ma jednego słowa określającego to zjawisko. Jednak Amerykanie odpowiednią nazwę znaleźli i takie wwiercające się w głowę piosenki nazywają "earworms".
Dzisiaj przedstawiam Wam listę najlepszych earwormsów 2017,  które siedziały i w sumie nadal siedzą w mojej głowie :D
Jagga Jasoos
Bhoomi
Simran
Newton
Judwaa 2
Lucknow Central
Jab Harry Met Sejal
Shubh Mangal Saavdhan
Firangi
Secret Superstar
Bank Chor
Kaabil
Toilet Ek Prem Katha
Daddy
Bareilly Ki Barfi
Tubelight
Half Girlfriend
Rangoon
Qaidi Band

Znalazły się na liście jakieś Wasz ulubione earwormsy?
A może coś byście dodali? ;)
Piszcie!

Dla tych którzy przeczyli pierwszą część podsumowania najlepszych piosenek 2017 

Komentarze

  1. Z wymienionych przez ciebie utworów, pamiętam, że nieźle katowałam Suno Ganpati Bappa Morya, Radha i Stay A Little Longer. Aż zachciało mi się znowu posłuchać tych piosenek! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Suno Ganpati Bappa Morya u mnie od września niezmiennie na playliście ;)

      Usuń
  2. Też mam tak często z piosenkami :D
    Dużo moich ulubieńców pokrywa się z Twoimi - 'Galti Se Mistake', 'Will You Marry Me', 'Radha' [kto tego nie słuchał! W końcu to powrót SRK'a :D Praktycznie znam na pamięć :P], 'Suno Ganpati Bappa Morya' [Varun i jego bioderka ^^], 'Mon Amour' [mega romantyczne!], 'Sweety Tera Drama' [muszę koniecznie obejrzeć ten film], i moja ukochana 'Bloody Hell'! [też praktycznie znam na pamięć ;p a i tak mogę słuchać bez końca].
    Co bym dodała? 'Main Kaun Hoon' z Secret Superstar, 'Ding Dang' z Munna Michael, 'Frankly Tu Sona Nachdi' z Guest in London, 'Mere Rashke Qamar' i 'Piya More' z Baadshaho [uwielbiam obydwa utwory <3] i może jeszcze 'Radio Song' z Tubelight :D I poza tym pewnie jeszcze 30 innych, ale teraz sobie nie przypomnę tytułów ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ding Dang i Radio zagoszczą jeszcze w podsumowaniu ;) A w sumie to już zagościły :P

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wasza recenzja #1 - Dangal (2016)

Premiery SIERPIEŃ

"Garam Masala" - Wizualne koszmary