"Szybki strzał" - Najlepsze piosenki 2017 część 3

Za trochę ponad 24 godziny przywitamy nowy rok. Pochwalcie się jakie macie plany na sylwestra? ;) Domówka, impreza, a może "Netflix&Chill"? :P Niezależnie od tego co będziecie robić myślę, że dzisiejsza playlisya może Wam umilić ten wieczór :) Jak i nadchodzący karnawał! Mijający rok dostarczył Nam strasznie dużo dobrych "party songs", ale te moim skromnym zdaniem są po prostu najlepsze ;) 
Tak więc nie przedłużając przedstawiam Wam najbardziej imprezowe utwory mijającego roku!

Tiger Zinda Hai
Secret Superstar
A Gentleman
Jab Harry Met Sejal
Bareilly Ki Barfi 
Badrinath Ki Dulhania
Tubelight
Munna Michael
Bhoomi 
Jolly LLB 2
A Gentleman
Simran
Phillauri
Fukrey Returns
Raees
Meri Pyaari Bindu
Badrinath Ki Dulhania
Raabta
Mubarakan
Dla łatwiejszego słuchania stworzyłam dla Was YouTubową playlistę zawierającą piosenki ze wszystkich 3 części podsumowanie roku ;D
Miłego słuchania i szczęśliwego Nowego Roku 2018!!!

Komentarze

  1. Tylko piosenka z Simran nie przypadła mi do gustu. Reszta jak najbardziej tak!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z soundtackiem do Simran trzeba się oswoić :P Ja sama polubiłam go dopiero p seansie ;)

      Usuń
  2. Oo, wszystkie moje ulubione piosenki w jednym <3 Świetna playlista!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Mam nadzieję, że kolejna też się spodoba :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wasza recenzja #1 - Dangal (2016)

Premiery SIERPIEŃ

"Garam Masala" - Wizualne koszmary