Premiery WRZESIEŃ

Mamy już wrzesień... Nadeszła jesień... Koniec wakacji i koniec lenistwa! W ostatnim czasie strasznie dużo się u mnie działo zarówno w życiu prywatnym jak i zawodowym, dlatego też trochę Was zaniedbałam za co serdecznie przepraszam i obiecuję się poprawić! 
Korzystając z tego, że dzisiejszy post jest postem po przerwie to umieszczam w nim kilka ogłoszeń ;)

Po pierwsze obiecany #SierpieńZSRK... No cóż nie wyszło... Ale nie martwcie się! Obiecałam Wam 6 recenzji i na pewno je dostaniecie! :D #MiesiącZSRK przedłużamy na wrzesień! :D

Po drugie, jeśli zapowiedzi polskiego dystrybutora dotyczące premier się potwierdzą to we wrześniu możecie się spodziewać aż 4 recenzji nowości!

Po trzecie zapraszam Was do śledzenia mojego fanpage na facebooku i aktywnego komentowania! Chciałabym Was trochę bliżej poznać, zobaczyć co Wam się podoba, czego mam robić więcej, a czego nie robić :) ;P Dlatego od września oprócz piosenek na #NaDziś, które czasem Wam polecam, możecie spodziewać się mini lekcji hindi, może też jakiś konkursów ...  Czas pokaże! Ale na pewno będzie się więcej działo :)

A teraz powróćmy do tematu dzisiejszego posta, czyli premiery września! :D Mamy chyba rekordową ilość, aż 21 premier! Z czego UWAGA mamy 9 bardzo ciekawych tytułów 🤓i aż 4 których nie mogę się doczekać 😍.  Z uwagi na tak ogromną ilość propozycji, postaram się streścić w jednym góra w dwóch zdaniach dlaczego warto zwrócić uwagę na dany film :)

Baadshaho - 1 września 🤓
Jedyne co mnie ciekawi w tej produkcji to przepiękna i niesamowicie utalentowana  Ileana i genialny soundtrack <3

Shubh Mangal Saavdhan - 1 września 😍 
POLSKA PREMIERA!!!
To już drugi wspólny film Bhumi i Ayushmann'a. Trailer zapowiada się bardzo obiecująco, i pierwsze recenzje też nie są złe! Nie mogę się doczekać czwartkowego seansu!

Ho Gaya Hai Mera Dil Patanga - 1 września
(premiera przeniesiona)

Daddy - 8 września 😍
Powrót Arjuna na duży ekran! Soundtack nie schodzi z mojej playlisty od jakiegoś tygodnia, uwielbiam to, że każda piosenka jest całkowicie inna. Historia również zapowiada się obiecująco.

Poster Boys - 8 września 🤓
Sama nie wierze, że w końcu ten film mnie zainteresował xD Nie przepadam za nikim z obsady, historia wygląda na głupią, no ale cóż czasem każdy z Nas potrzebuje lżejszego filmu na odstresowanie. Może to będzie właśnie ta propozycja ;)

The Rally - 8 września

Sameer - 8 września 🤓
Film z udziałem Mohammeda Zeeshana Ayyuba od razu mnie zainteresował! Jestem zachwycona jego występami zarówno w Raees jak i w Tubelight miło będzie zobaczyć go dla odmiany w głównej roli ;)

Mr. Kabaadi - 8 września 
(premiera przeniesiona)

Patel Ki Punjabi Shaadi - 15 września 🤓
Kolejna lżejsza propozycja. Sam trailer rozbawił mnie do łez, więc mam nadzieję, że cały film będzie równie dobrą rozrywką.

Simran - 15 września 🤓
POLSKA PREMIERA!!!

Śledzę promocję tego filmu od samego początku i jakoś nie jestem do niego przekonana... Boje się, że to może być kolejna klapa z udziałem Kangany, jednak z drugiej strony bardzo podoba mi się  muzyka i historia. Więc nie pozostaje mi nic innego jak iść na seans i się przekonać ;)

Rabbi - 15 września 

Babuji Ek Ticket Bambai - 15 września 
(premiera przeniesiona)

Lucknow Central - 15 września 😍 
Ojjjj czekam i to bardzo! Uwielbiam "więzienne klimaty", oczywiście muzyka przepełniona bębnami skradła moje serce, no i obsada! Czekam, bardzo czekam!

Umeed - 22 września 🤓
Do dzisiaj nie miałam pojęcia, że taki film wychodzi, jednak po obejrzeniu trailera strasznie się zaciekawiłam. Ciężki temat, więc jestem bardzo ciekawa jak wygląda finalny produkt.

JD - 22 września 

Newton - 22 września 🤓
Zakochałam się ostatnio w aktorstwie Rajkummara Rao wiec to jest pozycja obowiązkowa na mojej wrześniowej liście. O filmie usłyszałam pierwszy raz w zeszłym miesiącu i od razu mnie zainteresował. Został bardzo ciepło przyjęty na festiwalach więc mam spore oczekiwania.

The Final Exit - 22 września 

Haseena Parkar - 22 września 🤓
Na ten tytuł czeka sporo bollymaniaków i nie ma się czemu dziwić! Po raz pierwszy zobaczymy Shraddhe w mocniejszej roli. Już w samym trailerze widać, że potrafi pokazać pazur ;)

Bhoomi - 22 września 🤓
Kolejny tytuł który nie powinien mnie zaciekawić, a jednak! Pewnie jeszcze nie wiecie, ale nie cierpię Sanjaya Dutta ... Dlatego długo broniłam się przed obejrzeniem zapowiedzi, jednak po obejrzeniu jestem całkiem zainteresowana ta historią no i muzyka! Na moim instastory często spamuje Trippy Trippy, za co przepraszam, ale strasznie wkręcił mi się ten kawałek :P

Judwaa 2 - 29 września 😍
Blockbuster tego miesiąca! Założę się, że wszyscy na niego czekacie! :P Ja dopiero zaciekawiłam sie produkcja po premierze drugiej piosenki, która absolutnie pokochałam! Wczesniej byłam trochę przerażona trailerem i pierwszym singlem, no ale w końcu to Varun, Taapsee i Jacqueline - obejrzymy ten film choćby był największym gniotem świata, prawda? :P

Mangal Ho - 29 września 

UFFF dużo tego prawda? 
Będzie co oglądać w długie jesienne wieczory ;)
Na którą premierę czekacie najbardziej? 
A która Was zaciekawiła? 
Piszcie w komentarzach! ;) 

Komentarze

  1. Wiadomo, że nie zawsze można znaleźć czas na blogowanie, więc spokojnie, nie mamy ci za złe nieobecności, cierpliwie poczekamy na recenzje :D
    Co do premier września, niektóre filmy zapowiadają się naprawdę ciekawie. Sama oczekuję na Baadshaho - podobają mi się dwie piosenki i również jestem ciekawa roli Ileany, Shubh Mangal Saavdhan - tematyka intrygująca, a poza tym recenzje…są zachęcające, Daddy – Arjuna nigdy dość, Lucknow Central – strasznie podoba mi się ścieżka dźwiękowa, wpada w ucho, a poza tym fabuła zapowiada ciekawy film, Newton – ostatnio i ja stałam się fanką aktorstwa Rajkummara, szczególnie po Kai Po Che!, więc chętnie i po ten film sięgnę, Haseena Parkar – ciekawa jestem jak Shraddha wypadnie w trochę mocniejszej roli, mam nadzieję, że będzie to dla niej przełom, bo w zwiastunie wygląda naprawdę imponująco, Bhoomi – za Sanjayem średnio przepadam, ale i zwiastun i ścieżka dźwiękowa są świetne, więc po film z ciekawości sięgnę, Judwaa 2 – produkcja z ’97 roku bardzo mi się podobała, dlatego chętnie się przekonam jak wypadnie tegoroczna wersja; trailer jest zachęcający, piosenki póki, co wpadły mi w ucho, no i jestem ciekawa gry aktorskiej Varuna (choć on zawsze w komediach jest genialny), Jacqueline i Taapsee. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety dalej z tym czasem ciężko :( ale walczę z tym! Z filmów które wymieniłaś i zdążyły wyjść wszystkie maja dobre recenzje więc tym bardziej nie mogę sie doczekać :D a Newtona to niemal wychwalają pod niebiosa więc tym bardziej zacieram łapki żeby go obejrzeć:D

      Usuń
  2. Czekam na recenzje! Ogromnie Cię rozumiem, ile u mnie się dzieje... :/
    Z filmów, o których wspomniałaś najbardziej czekam na Judwaa 2! <3 Varun w podwójnej rol to naprawdę coś :D Na drugim miejscu Haseena Parkar i Bhoomi. Na oba filmy czekam równie intensywnie, co prawda ostatni klip do piosenki pierwszego z nich ukazuje wadę w charakteryzacji Shraddhy, ale mimo to Shraddha nareszcie pokaże się z innej strony niż tej romantycznej :) Na film Daddy również czekam, szczególnie ze względu na Arjuna :)
    Wrzesień zapowiada się naprawdę filmowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah chyba u większości z Nas ta końcówka wakacji i początek jesieni jest zabiegany :P Recenzje są w drodze! A zacznę od jednej ekstra która nie była wcześniej planowana w cyklu :P

      Usuń
  3. Będę cierpliwie czekać na Twoje recenzje. szalenie interesują mnie te tytuły: Baadshaho, Shubh Mangal Saavdhan, Daddy, Simran, Haseena Parkar, a najbardziej Judwaa 2! Soundtracki są niesamowite! <3 Może w końcu uda mi się wybrać do kina na jeden z nich :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi słyszeć jacy jesteście wyrozumiali :) Mam nadzieję, że recenzje i filmy które wybrałam sprostają Waszym oczekiwaniom :D Spróbuj wybrać się na Simran! zbiera świetne oceny i jest dostępny w kilku większych miastach, może akurat coś blisko Ciebie ;)

      Usuń
  4. U mnie sierpień też zabiegany i trochę się ociągałam z pisaniem postów. Całe szczęście miałam kilka napisanych do połowy więc jakoś poszło i statystyki nie ucierpiały aż tak bardzo :3
    Ogromnie czekam na te obiecane Szarukowe recenzje :D
    A co do premier, to faktycznie sporo ich, nie wiedziałam że aż tak dużo filmów wychodzi w tym miesiącu. Całkiem imponująca ilość :) Najbardziej nie mogę się doczekać "Judwaa 2"! Varun w akcji, czyli to co kocham :3 Nawet jeśli film okaże się klapą w box office, co jest ostatnio dość powszechne dla filmów tego typu, ja jestem pewna że mi się spodoba ;) Poza tym ciekawi mnie też "Baadshaho", bo ścieżka dźwiękowa jest cudowna i do tego ta chemia między Ajayem i Ileaną robi wrażenie :) "Shubh Mangal Saavdhan" też zapowiada się całkiem fajnie, liczę na udany duet i ciekawie poruszony temat, bo jest dość oryginalny :D "Haseena Parkar" też na pewno obejrzę prędzej czy później. Mój optymizm co do tego filmu powoli zaczyna słabnąć, jakieś mam słabe przeczucia, ale nadal mam nadzieję, że się mylę :P Mimo wszystko miło będzie zobaczyć Shraddhę w ambitniejszej roli, oby tylko ją udźwignęła :) "Bhoomi" jestem też bardzo zainteresowana, bo trailer jest naprawdę intrygujący i ścieżka dźwiękowa też jest super, ciekawi mnie co to będzie za film :)
    Jakiś czas temu obejrzałam też trailer "Newton" i wygląda całkiem fajnie, więc może po ten film też kiedyś sięgnę. No i jeszcze "Simran" - sama nie wiem co mam o tym filmie myśleć. Po obejrzeniu trailera miałam mieszane uczucia i nadal nie jestem przekonana. Też się obawiam, że to może okazać się kompletną klapą. Poczekam na jakieś recenzje i dopiero zdecyduję czy poświęcę temu tytułowi swój czas ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja niestety nie mam tego dobrego nawyku pisana na zapas, jak tylko coś stworzę to od razu się tym z Wami dzielę :P Recenzje będą i nie 6 tylko 7 w ramach rekompensaty ;P SMS jest świetny! Śmiałam się cały seans i co ciekawe to nie jest głupia masala tylko bardzo inteligentna komedia więc tym bardziej tytuł warty uwagi :D co do Simran również mam obawy, jednak recenzje są dobre, mam też info od znajomego który już widział i też mówi że warto więc zobaczymy co tym razem Kangana zmalowała ;P

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wasza recenzja #1 - Dangal (2016)

Premiery SIERPIEŃ

"Garam Masala" - Wizualne koszmary