Premiery SIERPIEŃ

NARESZCIE! Nareszcie mamy miesiąc w którym coś się dzieje! :D Mamy aż 17 zapowiedzianych tytułów z czego aż o 10 chce Wam pokrótce opowiedzieć :P Z tego - 3 nie mogę się doczekać 😍 , aż 6 w jakiś sposób mnie zainteresowało 🤓 i 1 tytuł wolałabym, żeby nigdy nie powstał... 🤯 
Ale może bez większych wstępów przejdźmy po prostu do konkretów! :D
Fanney Khan - 3 sierpnia 😍
POLSKA PREMIERA!!!
Zaczynamy od tytułu który będzie grany w naszych kinach! Pierwsze pokazy odbędą się równo z indyjska premierą czyli w najbliższy piątek. Produkcja będzie grana w wybranych kinach studyjnych, a później ma trafić również do dystrybucji w sieci kin Cinema City. 
W "Fanney Khan" zaciekawiła mnie przede wszystkim obsada! Anil Kapoor, Aishwarya Rai Bachchan i Rajkummar Rao tworzą ciekawy zestaw ;) Film co prawda jest remakiem, co ciekawe produkcji belgijskiej a nie żadnej indyjskiej, ale myślę, że możemy dostać kawałek dobrego, rozrywkowego kina :) Zresztą przekonam się o tym już piątek, więc na pewno dam znać co i jak :D 
Mulk - 3 sierpnia 🤓
Taapsee Pannu chyba lubi ciężkie historie. Jakiś czasu temu grała u boku Big B w "Pink" teraz miała okazje wykazać się u boku Rishiego Kapoora. "Mulk" to dramat sądowy poruszający tematy wiary, terroryzmu i patriotyzmu. Tytuł zdecydowanie warty uwagi :)
Karwaan - 3 sierpnia 🤓
Początkowo patrząc na plakat ma się wrażenie - hmm lekka hipisowska komedyjka drogi. Prawda? Jednak przy drugim spojrzeniu dostrzega się Irrfana Khana, a jak dobrze wiemy on nie grywa w prostych filmach ;) Przy kolejnym spojrzeniu widzimy napis - 3 zagubione dusze, 2 martwe ciała i to sprawia, że ten film trafia na listę do obejrzenia!
Satyameva Jayate - 15 sierpnia 🤯
Dawno nie było tej emotki... Jednak najnowsze "dzieło" Pana Abrahama na nią zasługuje... Po raz kolejny poruszony temat korupcji, co raczej mnie nie dziwi ani nie szokuje, ponieważ Indie mają z tym spory problem. Ale to w jaki sposób to zostaje przedstawione...Boli... W trailerze mamy sceny walki typowe dla masala movies, gdzie nie mamy żadnych praw fizyki czy logiki a chwilę później jesteśmy szokowani sceną samobiczowania pokazana w jednym z klipów, w której podobno John zażyczył sobie autentycznych ostrych noży, żeby efekt był wiarygodny... Po co?
Gold - 15 sierpnia 🤓
POLSKA PREMIERA!!!
Akshay Kumar szykuje kolejny blockbuster! Patriotyczny film na indyjski dzień niepodległości! Który będzie grany u Nas! :D :D :D
Genialny soundtrack, interesujący casting i ta promocja! <3 Kojarzycie moment na tegorocznym mundialu kiedy Anglia była bardzo blisko wejścia do finału? W internacie dumnie brzmiało hasło "It's coming home" w domyśle oczywiście chodziło o football. PR-owcy "Gold" genialnie obrócili to hasło na potrzeby promocji filmu o krykiecie i w tym samym czasie zaczęły pojawiać się krótkie spoty z hasłem "It's coming home! To India" <3 Czyste złoto!
Ghoul/Ghul - 24 sierpnia 🤓
NETFLIX ORIGINAL
Netflix zapowiadał, że będzie więcej seriali indyjskich, ale czy ktoś z Was się spodziewał, że będą one wychodziły tak szybko?! :D Dopiero co dostaliśmy Sacred Games, a już z końcówką sierpnia mamy dostać kolejny :) Tym razem jednak klimat ma być mroczniejszy, niemal horrorowy. Jednak osobiście mam ogromną nadzieję, że to będzie klimat grozy typowo indyjski, bo nie przepadam za "baniem się", a produkcje z chęcią obejrzę!
Na platformie w języku polskim szukajcie produkcji pod tytułem Ghul, na anglojęzycznej Ghoul.
Genius - 24 sierpnia 🤓
Kolejny dowód na to jaką muzyka ma ogromną rolę w promocji filmu. Ten tytuł obił mi się o uszy jakiś czas temu, ale jakoś kompletnie mnie nie przyciągnął. Moje zainteresowanie pojawiło się dopiero w momencie kiedy to automatyczne odtwarzanie na You Tubie z upartością maniaka puszczało mi muzykę z tej produkcji! I tak od piosenki do piosenki,obejrzałam klipy, czekałam na trailer, dowiedziałam się, że w jednej z ról obsadzony jest Nawazuddin Siddiqui - czy muszę mówić więcej? :P
Andhadhun - 31 sierpnia 😍
Jeśli śledzicie mój fanpage na facebooku to pewnie wiecie, że ten film w sporej części był kręcony w naszym pięknym Krakowie! Ten fakt tylko potęguje moje zainteresowanie. Ponadto duet Khuranna-Apte wygląda super ciekawie :) Jedyny problem jest taki, że wątpię w premierę tego filmu jeszcze w tym miesiącu... Zwłaszcza, że zdjęcia skończyły się dosłownie 2 tygodnie temu! Ale wszystkie znane mi źródła podają datę 31 sierpnia więc trzymajmy się tego dnia :P 
Yamla Pagla Deewana Phir Se - 31 sierpnia 🤓
Ta pozycja ciekawi mnie najmniej, ale jednak! Przede wszystkim jestem ciekawa co w tej geriatrycznej komedii robi młodziutka Kriti Kharbanda? Po trailerach wnioskuję, że będzie romansować z Bobbym Deolem, ale jaka jest prawda? Pewnie kiedyś się przekonam. Jak nie będę mieć kompletnie co oglądać xP 
Stree - 31 sierpnia 😍
Ostatnia, ale bardzo tajemnicza propozycja tego miesiąca. W filmie po raz pierwszy zobaczymy Shraddhe Kapoor u boku Rajkummara Rao. Od dłuższego czasu w internecie pojawiały się filmiki jak ta dwójka dobrze czuje się w swoim towarzystwie i jaką mają fajną chemię <3 Jednak o samym tytule długo nie wiedzieliśmy nic i w sumie dalej mało wiemy xD 
Historia oparta jest na miejskiej legendzie według której wierzono w wiedźmę, pukającą od drzwi do drzwi i odzywającą się głosem kogoś z rodziny. Ci którzy reagowali na jej wołanie i otwierali drzwi - ginęli w ciągu kolejnych 24 godzin. Wygląda strasznie, pierwsze plakaty i zajawki też były raczej straszne wręcz horrorowe, jednak finalny trailer jaki dostaliśmy wygląda raczej na luźną interpretacje tej legendy i absolutnie nie jest straszny :) Jest raczej fajny i zabawny :P 

POZOSTAŁE PREMIERY LIPCA : 

Veeram - 3 sierpnia
Page 16 - 10 sierpnia
Pakhi - 10 sierpnia
Redrum – A Love Story - 10 sierpnia
Lashtam Pashtam - 10 sierpnia
Happy Phirr Bhag Jayegi - 24 sierpnia
Kathor - 31 sierpnia
I to by było na tyle! :)
Sporo tego wyszło :D
Koniecznie dajcie znać na co czekacie?
A co Was najbardziej zaciekawiło?:D

Komentarze

  1. Mulk i Stree to chyba moje numery 1 tego miesiąca. Ciekawi mnie też Gold. :)
    Co do Fanney Khan, zobaczymy. Lecę czytać recenzję :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wasza recenzja #1 - Dangal (2016)

Premiery SIERPIEŃ

"Garam Masala" - Wizualne koszmary