Premiery PAŹDZIERNIK

Mamy nowy miesiąc, więc pora na kolejny post z premierami!
Październik zapowiada się miesiącem odpoczynku... Co prawda udało mi się znaleźć 17 tytułów mających premierę w ciągu najbliższych 4 tygodni, jednak na uwagę moim zdaniem zasługują tylko 3 propozycje... Więc bardzo skromnie.
Ale wiecie co? To dobrze! Będzie chwila, żeby ponadrabiać zaległości z poprzednich miesięcy i przygotować się na hity które dostaniemy z końcówką roku ;)

Chef - 6 października 😍
POLSKA PREMIERA!!!
Na ten film czekam od momentu jak tylko zobaczyłam pierwszą informacje o jego powstaniu! Tym bardziej niezmizernienie cieszę się, że będzie można go zobaczyć w polskich kinach!
Produkcja jest remake'em "Szefa" z 2014, film o którym gdzieś tam słyszałam, ale jakoś specjalnie nie wyczekiwałam. Jednak po seansie kompletnie się w nim zakochałam! Prostota historia, przedstawienie relacji ojca z synem, piękna realizacja i dodatkowo obsada - budują kawał dobrego kina, które mogę polecić każdemu! 
Jednak przez mój sentyment do oryginału, od wersji indyjskiej oczekuję dużo. Ale gdzieś tam czuję, że będzie dobrze :) Już sam soundtrack idealnie mi pasuje do eksploracji kulinarnych Indii, no i Saif w głównej roli wygląda obiecująco. 

Tu Hai Mera Sunday - 6 października

Askar 2 -  6 października

Raktdhar - 6 października

2016 The End - 6 października

Julie 2 -  6 października

Call For Fun - 6 października 🤓

Muavza – Zameen Ka Paisa - 6 października

Ranchi Diaries - 13 października 

Secret Superstar - 19 października 😍
Najnowsza produkcja Pana Perfekcjonisty! Film zapowiadany od ponad roku jeśli się nie mylę. Jednak promocja zupełnie mnie nie przekonuje... Pełny trailer nie pokazuje nic więcej niż teaser, z wydanych piosenek też może jedna mi się spodobała i to raczej dlatego, że była na każdej możliwej polecanej playliście. Ale! To film Aamira! Rzadko kiedy jego produkcje zachwycają mnie promocją, a praktycznie zawsze powalają mnie efektem końcowym. Więc suma summarum czekam co tym razem dla Nas wyczarował.

Golmaal Again - 20 października

Jia Aur Jia - 27 października

Ram Ratan - 27 października

Redrum – A Love Story - 27 października

Rukh - 27 października

No Bed Of Roses27 października 🤓
Po raz pierwszy chciałam Wam zaproponować coś, co nie jest z głównego nurtu. Tak więc nie jest to film bollywoodzki tylko bengalski, a dlaczego zwróciłam na niego uwagę? Oczywiście przez Irfana Khana! Mamy tutaj historię Javeda Hasana, jego perypetie rodzinne, miłosne, jego wzloty i upadki. Zresztą zobaczcie trailer i sami się przekonajcie :)

The Window - 27 października

 I to by było na tyle w tym miesiącu.
Oczywiście piszcie w komentarzach na jakie premiery czekacie, a co Was zaciekawiło :)

Komentarze

  1. Faktycznie w tym miesiącu nie ma za wiele ciekawych premiera, sama czekam tylko na Chef, Secret Superstar i Jia Aur Jia. Może jeszcze kiedyś zobaczę Golmaal Again, choć póki, co zapowiada się tandetnie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Golmaal wytrzymałam tylko 2 części ... Kompletnie nie wiem na co komu kolejna ;/

      Usuń
  2. Faktycznie mało ciekawych premier w tym miesiącu, ale nie narzekam bo również mam trochę do nadrobienia 😉 Najbardziej wyczekuję "Secret Superstar" ❤ Zapowiada się świetnie. Promocja faktycznie nie jest rozdmuchana, ale i historia chyba będzie dość prosta. Przynajmniej na to liczę, prostota w fenomenalnym wydaniu jak potrafi Aamir 😀 Zresztą w obsadzie mało gwiazd większego formatu więc może dlatego.
    Kolejno, bardzo ciekawie zapowiada się "Chef". Chociaż oryginału nie oglądałam, chętnie sięgnę po bollywoodzką wersję. Promocja wygląda bardzo obiecująco 😀
    "Golmaal Again" pewnie kiedyś obejrzę ale zdecydowanie nie jest to film którego jakoś specjalnie wyczekuję.
    Reszta niespecjalnie mnie interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam serdecznie oryginalnego "Szefa", trwa lekko ponad 1.30h a gwarantuje, że nie zawodzi ani trochę ;D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wasza recenzja #1 - Dangal (2016)

Premiery SIERPIEŃ

"Garam Masala" - Wizualne koszmary