Premiery SIERPIEŃ

Tak, wiem... Minął już pierwszy tydzień sierpnia, a ja dopiero o premierach...
Osoby, które śledzą mnie na moich social mediach wiedzą, że znowu wróciły problemy z blogiem... Nie tylko nie mogłam dodawać postów, usuwały mi się teksty, ale i nie mogłam się nawet zalogować! Jednak to już minęło i  mam ogromną nadzieję, że problemy się ustabilizowały i nigdy nie powrócą! 
Tak więc kochani moi, dziele się z Wami aż 17 premierami! Niektóre są przesunięte z poprzednich miesięcy, inne natomiast mocno promowane i oczekiwane. Mamy bardzo ciekawy miesiąc! Tak więc przejdźmy już do konkretów!
To na co czekam 😍 i to co mnie zaciekawiło 🤓.
Jab Harry Met Sejal - 4 Sierpnia 😍
Na ten film czeka chyba każdy bollymaniak! SRK i Anushka razem na wielkim ekranie, choćby nie wiem jaki film był zły to i tak go obejrzymy! Dostaliśmy do niego cudowny soundtrack, który ciągle nie schodzi z mojej playlisty, dostaliśmy również przepiękne obrazki z najpiękniejszych miejsc Europy. Film zbiera jednak bardzo średnie opinie, największym zarzutem jest to, że nie przynosi nic nowego i jet po prostu kolejnym filmem Imtiaza Aliego... Nie wiem jak Wy, ale ja lubię filmy tego reżysera i nie mogę się doczekać kiedy dorwę właśnie ten! Niestety nie zobaczymy go w Polskich kinach więc musimy uzbroić się jeszcze w chwilę cierpliwości ;)
Gurgaon - 4 Sierpnia 
Yeh Hai India - 4 Sierpnia
Duniya Khatam Ho Rahi Hai - 4 Sierpnia
Toilet – Ek Prem Katha - 11 Sierpnia 😍
Ten film będziemy mogli zobaczyć w Polskich kinach już w najbliższy weekend! Szczerze przeraża mnie trochę jego tematyka i punkt zaczepienia, ale ostatnio wszystkie filmy z Akshayem są takie dobre i takie ciekawe, więc i tym razem mu zaufam :) Ponadto ścieżka dźwiękowa <3 Podobnie jak w JHMS, nie schodzi z moich głośników!
Raaz-E-Sheitaan - 11 Sierpnia
Shreelancer - 18 Sierpnia
Partition: 1947- 18 Sierpnia 🤓
Na ten film czekam od marca, tylko wtedy miał trochę inny tytuł ;) Więc, żeby się nie powtarzać, zajrzyjcie tutajViceroy’s House
Bareilly Ki Barfi - 18 Sierpnia 🤓
Z tym filmem mam bardzo mieszane uczucia. Temat jakoś do mnie nie trafia, obsada też wygląda mi na zlepek przypadkowych aktorów którzy akurat mieli wolny termin, ALE z drugiej strony nie mogę przestać słuchać " Sweety Tera Drama"! Więc jak będę miała wolną chwile i ten film wpadnie w moje ręce to na pewno go sprawdzę i ocenię ;)
Ho Gaya Hai Mera Dil Patanga - 18 Sierpnia
A Gentleman - 25 Sierpnia 🤓
Nie przepadam ani za nią, ani za nim... Razem prezentują jednak fajny duet! Bije od nich niesamowita chemia już w samym trailerze jak i na wywiadach promocyjnych. No i po raz kolejny dzisiaj muszę powiedzieć że kocham dotychczasowy soundtrack, cały czas go słucham i zdecydowanie czekam na więcej! :D
Muskurahate - 25 Sierpnia
Babumoshai Bandookbaaz - 25 Sierpnia 😍
Czekam i to bardzo! Odkąd zobaczyłam Nawazuddina po raz pierwszy na dużym ekranie, jestem absolutnie zakochana w jego talencie aktorskim! Jeśli dobrze liczę to jest już 4 film z jego udziałem w tym roku, i wiecie co? Każda jego kreacja jest na wagę złota, więc nic dziwnego, ze zacieram ręce również na ten film :D
Qaidi Band - 25 Sierpnia 😍
Jak byłam młodsza, byłam wielką fanką serialu "Prison Braek" czyli "Skazany na śmierć" więc nic dziwnego, że ten film mnie zaciekawił :D Mamy tutaj kompletnych debiutantów, którzy swoją drogą zostali bardzo fajnie wprowadzeni przez "stare wygi" na specjalnym evencie organizowanym przez wytwórnie ;) Tutaj możecie sobie spojrzeć jak wyglądało ich pierwsze publiczne wystąpienie Anya & Aadar. Oczywiście muszę wspomnieć również o muzyce, "I Am India" jest chyba najlepszą piosenka patriotyczna jaką słyszałam kiedykolwiek!
Sniff !!! - 25 Sierpnia
The Rally - 25 Sierpnia
Mr Kabaddi - 25 Sierpnia

To tyle jeśli chodzi o sierpień :)
Na którą premierę czekacie najbardziej? 
Albo która Was zainteresowała? 
Piszcie w komentarzach! ;) 

Komentarze

  1. Czekam na Jab Harry Met Sejal (w tym przypadku czekałam, bo oglądałam i bardzo mi się ten film podobał <3), Toilet: Ek Prem Katha - tematyka intrygująca, a po za tym tak jak wspomniałaś, ostatnie film Akshaya są rewelacyjne, więc tym razem raczej też się nie zawiedziemy, no i A Gentleman - uwielbiam Sidhartha i bardzo lubię Jacqueline, dodatkowo zachęcił mnie trailer i oczywiście piosenki, które wiecznie brzmią w moich głośnikach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę, że już widziałaś JHMS... Ja mam cały czas nadzieję, że polski dystrybutor ściągnie do Nas ten film zwłaszcza, że zapewniają, że cały czas nad tym pracują ;)

      Usuń
  2. Oglądałam Jab Harry Met Sejal i gorąco go polecam! <3 Przykro czytać słabe opinie o tym filmie, może i nie aż tak ogromną nowością, ale ja mimo wszystko widzę coś nowego, szczególnie w takich dwóch scenach... :D A Gentleman obejrzę koniecznie, szczególnie, że premiera wypada w moje imieniny. Cudowny prezent! :D Zwiastun i piosenki są powalające, a chemia między głównymi aktorami jest urocza :) Na kolejnym miejscu - Toilet: Ek Prem Katha. Wywiady z Akshayem jeszcze bardziej zachęciły mnie do oczekiwania na ten film. Mam nadzieję, że ich przesłanie zostanie świetnie odebrane :) Bareilly Ki Barfi może wypaść fajnie, chociaż zaczynam coraz mniej interesować się tym filmem. Do pozostałych produkcji mnie zaciekawiłaś i z pewnością któryś z nich obejrzę w najbliższych tygodniach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że udało mi się zaciekawić Ciebie czymś innym niż te najgłośniej promowane produkcje ;)

      Usuń
  3. Ja niecierpliwie czekam na JHMS. Mam ogromne nadzieje co do tej produkcji. Anu i SRK prezentują się cudnie! A o soundtracku już nie wspominam <3 Toilet: Ek Prem Katha też samo w sobie bardzo mnie zachęciło, chociaż na początku byłam na nie. Ścieżka dźwiękowa jest cudowna! Gori Tu Latth Maar <3 Ostrze sobie pazurki też na A Gentleman. Sida kocham, Jackie kocham, piosenki kocham, fabuła ciekawa. Nie mogę się doczekać, a z drugiej strony 25 sierpnia to już prawie koniec wakacji, więc trochę mi przykro... Filmy na pewno poprawią mi nastrój :D Interesują mnie: Qaidi Band, Bareilly Ki Barfi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toilet juz widziałam i warto zapoznać sie z tym filmem ;) Jeśli chodzi o Qaidi Band rzadko sięgam po filmy debiutantów, ale ten jakoś mnie do siebie przyciąga i zachęca ;)

      Usuń
  4. Właśnie ostatnio myślałam sobie, że początek miesiąca a u Ciebie postu z nowościami nie widać :P Tak się przyzwyczaiłam ;) Ale "słyszałam" też o Twoich problemach z blogiem, mam nadzieję, że definitywnie się zakończyły. Dziwna sprawa, ja na blogger od tylu lat nie mogę narzekać :)
    Co do premier, to najbardziej czekam na "Jab Harry Met Sejal", mimo że od początku promocji wiedziałam jakiego gatunku to film będzie - za dużo nie myśleć, tylko się bawić :P Ale będzie fajnie! :D
    "Toilet – Ek Prem Katha" zapowiada się ciekawie i na pewno też obejrzę, chociaż tematyka trochę dziwaczna, ale zarazem intryguje :)
    "A Gentleman" to również mój faworyt tego miesiąca. Wyczuwam fajny seans pokroju "Bang Bang", no i zgrany duet :) Oboje aktorów w miarę lubię, a razem prezentują się naprawdę super.
    "Bareilly Ki Barfi" też zapowiada się leciutko, ale zainteresował mnie trailer i ścieżka dźwiękowa, więc kiedyś obejrzę.
    Ostatecznie jestem też zainteresowana "Qaidi Band", chociaż sami debiutanci w obsadzie jakoś mnie odstraszają :P Ale tematyka wydaje się interesująca ... i te piosenki! Jestem oficjalnie zakochana w "Hulchul" :D
    I z niecierpliwością czekam na ten zapowiadany miesiąc z SRK bo zaczęłam powtórki więc wpadłam w Szarukowy klimat :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że problemy techniczne to już przeszłość i nigdy nie powrócą :P Co do miesiąca, obiecałam 6 recenzji i będzie 6 recenzji! :D Ale zaczniemy obiecana analizą PMCC, tylko przez te problemy muszę jeszcze raz sprawdzić czy aby na pewno zapisały mi się wszystkie inspiracje, a wierzcie mi - trochę tego jest!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wasza recenzja #1 - Dangal (2016)

"Garam Masala" - Wizualne koszmary