"Szybki strzał" - Najlepsze piosenki 2019 część 2

Druga część podsumowania najlepszych piosenek 2019 roku, to już tradycyjnie Earwormsy - czyli kawałki które miej lub bardziej świadomie tkwią w naszych głowach i nie chcą z nich łatwo wyjść ;P
Z tą listą w tym roku też miałam spory problem... A to dlatego, że większość utworów z tej kategorii było coverami xD Dłuższa chwilę zajęło mi wyselekcjonowanie najlepszej 20stki. 
Ostatecznie na liście znalazły się nawet utwory, za którymi osobiście nie przepadam jak np. "Pepsi Ki Kasam" z The Zoya Factor , " Hud Hud" z Dabangg 3 albo " Dil Mein Mars Hai" z Mission Mangal - każdy z nich mam maleńki czynnik, przez który ma prawo trafić do worka earwormsów - nawet jeśli nie należą do grona moich ulubieńców! :)

Pierwszy wg mniej jest pełnoprawną  reklamą Pepsi,  a nie piosenką promująca The Zoya Factor... Jednak refren jest na tyle chwytliwy, że po obejrzeniu filmu jest to jedna z zaledwie dwóch piosenek którą zapamiętałam... I jeśli ktoś zapyta mnie o kawałek z tego filmu - od razu widzę Dulquer'a z puszką pepsi :P

"Hud Hud" natomiast brzmi bardzo znajomo, niemalże jak cover! Ale wierzcie mi zrobiłam niezły reaserch i ten kawałek coverem nie jest.  Ale pewnie dlatego, że brzmi tak znajomo, tak łatwo wpada do głowy. Poza tym tekst jest banalnie prosty! Main Hoon Dabang, Dabbang, Dabangg, Dabang Main Hoon Dabang, Dabbang, Dabangg, Dabang i tak wkółko :P

No i ostatni - "Dil Mein Mars Hai" - zdecydowanie najsłabszy na całej liście... W ogóle soundtrack do Mission Mangal, moim zdaniem, nie jest warty zapamietania. Ten kawałek ratują tylko i wyłącznie lekko komiksowo brzmiące wstawki, przez co utwór choć na chwilę przebija się przez patos emanujący z filmu.


ALE, nie przedłużając przedstawiam Wam listę 20 earwormsów 2019!

HouseFull 4
Gully Boy 
Student Of The Year 2
Pal Pal Dil Ke Pass
The Sky Is Pink
HouseFull 4
Dabangg 3
Chhichhore
Commando 3
Blank
Saand Ki Aankh
Bharat
Uri
Mission Mangal
Malaal
Ek Ladki Ko Dekha Toh Aisa Laga
Pal Pal Dil Ke Pass
The Zoya Factor
Dabangg 3
HouseFull 4

I to by było na tyle!
Piszcie koniecznie co byście jeszcze dodali do tej listy ;)
Może coś przeoczyłam :P
Dla łatwiejszego odbioru macie link do całej dwudziestki na YouTube:
Trzecia część podsumowania już we wtorek ;)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wasza recenzja #1 - Dangal (2016)

Premiery SIERPIEŃ

"Garam Masala" - Wizualne koszmary