Premiery CZERWIEC & MAJ

Witam wszystkich po chwili przerwy! :D Mam nadzieję, że choć trochę tęskniliście :P
Na kalendarzach mamy już czerwiec, więc najwyższa pora na premiery! Z racji tego, że bieżący miesiąc jest strasznie skromny - mamy tylko 7 tytułów z czego jeden to produkcja tamilska, a inny to produkcja netflixa, a przez lenistwo ominęłam jedno podsumowanie, dlatego teraz spokojnie możemy nadrobić zaległości majowe ;) Jednak zacznijmy od bieżących premier ;)
Veere Di Wedding - 1 czerwca 😍
Oglądaliście może "Pyaar Ka Punchnama"? Film o 3 przyjaciołach którzy nie maja szczęścia w miłości i w przerysowany sposób pokazują na jakie złe kobiety może trafić bezradny singiel?Początkowo myślałam, że "Veere Di Wedding" będzie kobiecą odpowiedzią. Jednak nic bardziej mylnego! Ok, mamy 4 przyjaciółki, ale cały film opiera się na walce z seksizmem i stereotypami, gdzie jednak w PKP cała fabuła kręciła się właśnie wokół tego. 
Dodatkowo jest to pierwszy film Kareeny Kapoor Khan po jej "urlopie macierzyńskim"! A z ciekawostek mogę Wam powiedzieć, że aktorka rozważała porzucenie roli z powodu ciąży właśnie! W wywiadach podkreśla, że dzięki namowom męża zdecydowała się skończyć film, jednak w pewnych scenach widać, że nie grała sama ;) Nawet w trailerze jak przyjrzycie się scenie na "księżycu", to dobrze widać, że figura Kareeny jest inna niż zwykle ;)
Bhavesh Joshi Superhero - 1 czerwca 😍
Uwielbiam komiksy i kino superbohaterskie <3 Jednak to, co do tej pory prezentowało kino bollywoodzkie w tym zakresie w Krrishu, Ra Onie, Dronie i kilku innych no cóż... Pozostawmy to na dłuższą dyskusję :P 
Jednak moje geekowskie serduszko zabiło mocniej, kiedy zaczęła się promocja tej produkcji. Na początku plakaty które wyglądały jak okładka dobrego komiksu. Potem teaser, który w iście mrocznym klimacie DC, pokazuje Nam kolesia w masce walczącego w imię słusznej sprawy i hasło promocyjne - "First real desi superhero" - niby nic, a jednak ;P Mam spore oczekiwania i mam nadzieję, że tym razem się nie zawiodę!
Lust stories - 15 czerwca 😍
Kolejna oryginalna produkcja netflixa ;) Miejmy nadzieję, że równie udana co poprzednia ;P Ponadto jest to swego rodzaju sequel "Bombay Talkies" z 2013 roku, czyli 4 reżyserów, 4 różne historie i 4 różne obsady. Zresztą trailer broni się sam.
Race 3 - 15 czerwca 🤓
POLSKA PREMIERA!!!
"Race" to franszyza, o której myślałam, że wszyscy zapomnieli. Ostatni film dostaliśmy w 2013 roku, a tu raptem ni stąd ni zowąd jesienią zeszłego roku zaczęto kręcić 3 część. Pomyślałam sobie, że to takie odgrzewanie kotleta na siłę, ale ok pożyjemy zobaczymy. 15 maja wyszedł trailer. O Boże jaki to trailer! Naładowany akcją od początku to końca, z kilkoma świetnymi ujęciami, z kilkoma absurdami i powiem Wam, że po pierwszym obejrzeniu byłam nawet pod wrażeniem, ale potem obejrzałam drugi raz, posłuchałam dialogów i zwątpiłam... Ale z drugiej strony? Która część "Szybkich i wściekłych" miała fabułę? A robią 9! 
Sanju - 29 czerwca 🤓
Chciałabym, ale boje się - tak bym określiła moje nastawienie do tego filmu. Od momentu jak tylko usłyszałam, że Ranbir ma zagrać w biografii Sanjaya Dutta podchodziłam do pomysłu z wielką rezerwą. Nie jestem zwolenniczką biopiców osób żyjących, a tym bardziej nie jestem fanką Sanju. 
Jednak z drugiej strony Rajkumar Hirani zrobił wyśmienite filmy jak PK czy 3 IDIOTS, w większości produkcji angażował samego Dutta, więc chyba wie co robi. A sam Ranbir Kapoor przeszedł sporą transformację co doskonale widać na plakatach promujących. Jednak powiem Wam, że po obejrzeniu trailera, jestem strasznie ciekawa jak wypadł Vicky Kaushal! Moim zdaniem to zdecydowanie jego rok :)

POZOSTAŁE PREMIERY CZERWCA : 

Phamous - 1 czerwca
Kaala (Tamil) - 7 czerwca

A jeśli chodzi o zaległości majowe to pokrótce wygląda to tak :) 

102 Not Out - 4 maja 😍
Powrót dynamicznego duetu lat 80tych. Rishi Kapoor wcielił się w rolę zrzędliwego syna Big B.
Omerta - 4 maja 🤓
Rajkumar Rao w roli terrorysty. 
Raazi - 11 maja 😍
Alia Bhatt w roli szpiega, a partneruje jej mój ulubieniec czyli Vicky Kaushal.
Parmanu – The Story Of Pokhran - 25 maja 🤓
Cały czas nie wierzę, że ten film w końcu doczekał się premiery! John Abraham w klimatach mundurowych wygląda ciekawie.
Bucket List (Marathi) - 25 maja 🤓
Debiut Madhuri Dixit w kinie poza bollywoodzkim zasługuję na chwilę uwagi :) Zwłaszcza, że film wygląda obiecująco i został bardzo dobrze przyjęty!

POZOSTAŁE PREMIERY MAJA : 

Tishnagi - 4 maja
The Past - 11 maja
Hope Aur Hum - 11 maja 
Angrezi Mein Kehte Hain - 18 maja
High Jack - 18 maja
Khajoor Pe Atke - 18 maja
Falooda - 18 maja
Bioscopewala - 25 maja
 I to by było na tyle!
Dajcie znać na co czekacie?
Co Was zaciekawiło?
A może o jakiejś premierze nie wiedzieliście? ;)

Komentarze

  1. Oj w tym miesiącu naprawdę bogato mamy z premierami! :D Osobiście czekam najbardziej na "Raazi", "Sanju", "102 Not Out " oraz "Omertę". "Lust Stories" już obejrzałam i nawet spoko był. :D Odważny :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wasza recenzja #1 - Dangal (2016)

Premiery SIERPIEŃ

"Garam Masala" - Wizualne koszmary