"Szybki strzał" - Ptasie melodie

Za oknami szaro, buro i ponuro, a w kalendarzu wiosna i Wielkanoc!
Z tej okazji chciałabym Wam wszystkim złożyć świąteczne życzenia. Ale nigdy nie byłam dobra w te klocki więc pozwólcie że posłużę się klasykiem :P
Kolorowych jajeczek, 
rozczochranych owieczek, 
rozkicanych króliczków, 
pyszności w koszyczku, 
a przede wszystkim mokrego ubrania 
w dniu wielkiego lania! ;)
Ponadto od jakiegoś czasu zbierałam materiał do playlisty która myślę idealnie wpasowuje się w klimat świąt wielkanocnych ;)
Ptasie melodie - tak roboczo nazwałam to zestawienie. Czego możecie się tu spodziewać? Piosenek o ptactwie wszelkiego rodzaju, od gołębi przez kukułki, papugi, kurczaki na krukach kończąc ;) W jednych utworach widzimy ptaszki dosłownie w innych mamy do czynienia ze zwykłym dźwiękonaśladownictwem. Tak więc przed Wami 12 utworów Bollywoodzkich i jedna Tollywoodzka perełka ;)

Na początek piosenka od której zaczął się pomysł na ta listę! Film należy do grona najgorszych jakie widziałam w życiu, ale piosenka z kukaniem w refrenie co jakiś czas wraca do mojej głowy :P A tak w ogóle to jestem ciekawa czy pamiętacie jeszcze tego Pana?
Home Delivery (2005)
Tego filmu nie miałam jeszcze okazji widzieć. Młody Salman jakoś mnie nie zachęca. Poza tym patrząc na ten klip myślę, że najlepiej zagrał właśnie nasz ptasi przyjaciel czyli gołąb! :D
A piosenkę myślę że możecie gdzieś tam kojarzyć, dosyć często jest wykorzystywana w obecnych produkcjach ;)
Maine Pyar Kiya (1989)
Przenieśmy się teraz do lat 50tych. Oto najstarsza piosenka ją udało mi się znaleźć, a idealnie pasuje do tematu. Pani przypomina mi trochę księżniczkę Disneya :P Biega po ogródku i rozmawia z ptakami.
Mangla (1950)
Więzienne ptaszki i słodkie gruchanie. Po prostu bardzo lubię ten kawałek. ;)
Bank Chor (2017)
 Ta playlista byłaby niekompletna bez przebojowych miłosnych pląsów Ranbira! I znowu mamy "kuku" jako refren.
Ajab Prem Ki Ghazab Kahani (2009)
Impreza przy basenie, trochę jakby tureckie rytmy i krakanie kruka? Czemu nie?!
Mom (2017)
Ten teledysk to dla mnie zagadka. Tak jak w przypadku "Kabutar Ja Ja" dokładnie widać kiedy gołąb jest sztuczny, a kiedy prawdziwy, tak tutaj nie mam pojęcia! Jak myślicie? Wg mnie kruk jest prawdziwy.
Chirag (1969)
Wróćmy jednak do drobiu! Indyk to też drób prawda? A indycze gulgotanie od zawsze słyszałam w Tollywoodzkiej produkcji ;P
Chatrapathi (2005)
U Nas tańczy się "kaczuszki", za granicą króluje jednak "chicken dance"! Swoją drogą kto jeszcze nie widział filmu to warto zajrzeć na Netflixa! Jest to pierwszy indyjski film stworzony właśnie na tą platformę i wierzcie mi jest świetny! :D
Love Per Square Foot (2018)
Tu Kur, tu Kur, tu Kur? No to gdzie ten Kur? Szaruk i spółka nie potrafią mi odpowiedzieć na to pytanie od 2015 roku :P 
Dilwale (2015)
Kukuruku! Dwa młode koguciki będą walczyć o nastoletnią Alię! Któremu kibicujecie? ;P 
Student Of The Year (2012)
Ktoś kiedyś powiedział, że bollywood ma piosenkę na każdą okazję. Całkowicie się z tym zgadzam! A oto dowód - jeśli Wasze dziecko nie chce jeść kurczaka bo jest jedynym mięsożercą w okolicy. Nic trudnego! Zawołajcie Salmana Khana i Wam na pewno pomoże :P
Bajrangi Bhaijaan (2015)
Na koniec coś, żeby Nam się miło odfruwało, tak więc PHURRR moi mili ;)
Jab Harry met Sejal (2017)
Oczywiście kochani to jest lista z wielkim przymrożeniem oka. 
Mam jednak cichą nadzieję, że udało mi się wywołać uśmiech na Waszych twarzach ;)
Piszcie koniecznie w komentarzach co sądzicie o zestawieniu!
I czy są jakieś ptasie melodie warte dodania? ;P

Komentarze

  1. Fajna lista :) Mnie szczególnie bawi zawsze Salman w Bajrangi Bhaijaan :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Chicken Kuk-Doo-Koo" to idealny dowód na to, że Bollywood ma piosenkę na każdą okazję ;D

      Usuń
  2. Świetna lista! :D Uwielbiam "Chicken Dance", aż chce się tańczyć. :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wasza recenzja #1 - Dangal (2016)

Premiery SIERPIEŃ

"Garam Masala" - Wizualne koszmary